Nga Mirela Reqica*
Në të gjithë vendin, shkollat po planifikojnë një rikthim me shumë udhëzime dhe protokolle ,por mësuesit shprehen se ata ende kanë shumë pyetje ne mënyrën e funksionimit të këtyre udhëzuesve dhe protokolleve.
Ndërsa shkollat planifikojnë rihapjen, mësuesit e shqetësuar thonë se kanë më shumë pyetje sesa përgjigje
*Nëse një mësues i është ekspozuar dikujt me COVID-19, a do të duhet të karantinohet për dy javë? Cilat përgjegjësi shtesë do t’u ngarkohen mësimdhënësve për të siguruar sigurinë dhe pastërtinë e klasës? Si do të veprohet me mesuesit qe nuk mund te mbajne maske per arsye shendetsore? *
*Shumë mësuesit thonë se u mungojnë nxënësit e tyre dhe normaliteti i shkollës, shumë janë të shqetësuar dhe të frikësuar për t’u rikthyer në shkollë duke patur shumë pasiguri. *
“Si duket jeta në klasë pas karantinës?Për mësuesit,prindërit dhe nxënësit kjo situatë është e paqartë.
Për shembull:
“Si mund të japin mësuesit të dhëna shenja joverbale si trokitje e lehtë në tryezë nëse ruajnë distancën sociale?
“A do t’u duhet nxënësve / familjeve t’u tregojnë personelit të shkollës nëse ata / anëtarët e familjes së tyre kanë udhëtuar në pikat e nxehta të COVID-it?”
Natyrisht ajo që ne bëmë në pranverë ishte shkollimi në krizë, u kthyem brenda një dite në mësimin online.
Zgjedhje të vështira
Logjistikisht, ne nuk dimë shumë përgjigje.
Por mësuesit janë të shqetësuar per kushtet e tyre mjekësore, gjithashtu dhe të fëmijëve.
Eshte punuar fort për të hartuar një plan për t’i rikthyer me siguri mësuesit dhe nxënësit në shkollë.
Shume prinder mendojne te mos ti leme femijet jashte shkolles derisa te gjendet vaksina dhe se ata duhet te kthehen per te marr nje arsimim sa me te mire.
Kjo situate shpresojme te jete kalimtare dhe mesuesit jane te gatshem per nje angazhim maksimal të një viti te veshtire shkollor.
Bankat e shkolles presin rikthimin e nxënësve.
*Nëndrejtore e shkollës së mesme “Asim Vokshi”, Tiranë