Gjiganti zviceran “Nestle” njoftoi se fitimi i saj neto të vitit të kaluar është zvogëluar me rreth 40 për qind krahasuar me vitin e kaluar. Kjo, sipas kësaj kompanie vjen kryesisht për shkak të shkallës së lartë të këmbimit të frangut zviceran dhe rivlerësimit të pjesës së kompanisë farmaceutike, në segmentin dermatologjisë. Fitimi neto i Nestle-së ra me 37 për qind krahasuar me vitin e kaluar, për 9.07 miliardë franga zvicerane, tregon një raport I biznesin në kompanisë zvicerane, transmeton albinfo.ch. Përveç nga rivlerësimi i pjesës në “Galderm”, rezultati i biznesit ka ndikuar në shitjen e aksioneve të tyre në kozmetikë në gjigantin fracez L’Oreal, e cila ka rritur fitimet e kompanisë në vitin 2014. Të ardhurat e vitit të kaluar në Nestle-së në krahasim me vitin e kaluar janë ulur me tre për qind në 88.79 miliardë franga.
Shitjet e ushqimit organik në vitin e kaluar u rrite me 4.2 për qind në vit, e cila është rritja e tyre më e dobët në gjashtë vjet. Ndër arsyet kryesore për këtë rezultat qëndron kërkesa e ulët në rajonet Azi dhe Afrikë.