Jasmine Escalera, një eksperte karriere në Zety, tha për Newsweek se disa tendenca në internet mund të duken si një mënyrë e zgjuar për të qenë më të rehatshëm në punë, por ato mund të dëmtojnë seriozisht karrierën tuaj.
Si fillim, fonti i bardhë . Ky është bërë një postim viral në TikTok.
Por Escalera thot se është një disavantazh i madh i CV-së.
Shkrimi i bardhë është praktika e fshehjes së fjalëve kyçe në CV tuaj me ngjyrë të bardhë, në mënyrë që ato të jenë të padukshme për sytë e njeriut, por të dukshme për sistemet e gjurmimit të aplikantëve (ATS) që skanojnë rezymetë për fjalë kyçe që lidhen me kërkesat e punës. Ndërsa kjo mund të duket si një mënyrë e zgjuar për të kaluar CV-në tuaj ATS, ajo ka shumë të meta dhe rreziqe që tejkalojnë përfitimet e mundshme. Shumica e rekrutuesve do të jenë të vetëdijshëm për taktikën e fontit të bardhë.
Tjetra në listë është QuickTok ose ndryshe largimi nga puna juaj, pa një plan për të ardhmen. Kjo është gjithashtu një tjetër trend në platformën TikTok, ku përdoruesit që lenë punën në mënyrë të menjëherëshme bëhen viral.
“Postimi i dorëheqjes suaj në TikTok mund të fitojë vëmendje të menjëhershme, por gjithashtu ngre shqetësime për diskrecionin dhe profesionalizmin tuaj. Punëdhënësit e mundshëm që shohin këto video mund ta marrin si një shenjë se ju do bëni të njëjtën sjellje në kompaninë e tyre”, tha Escalera.
Trendi i tretë në listë është BMM. Kjo është një strategji e krijuar nga Marisa Jo Mayes dhe domethënë: pjesëmarrja minimale në të hënën.
“Ky trend promovon idenë se është e pranueshme ta kesh lehtësisht në punë në fillim të javës”.
Por Escalera beson se ky trend mund të dëmtojë reputacionin tuaj duke ju portretizuar si një punëtor dembel.