Nga Erjon Braçe
Kush janë pronarët e koncesionit të ngjyrosjes së hidrokarbureve?
Një përgjigje e pres nga Sali Berisha- ai ishte i pari vendimmarrës, madje ekskluziv për këtë rast, vetëm 2 muaj para se te linte pushtetin perfundimisht;
Një përgjigje e pres nga Ridvan Bode- ai ishte pergjegjesi direkt per ndjekjen e procedurave “ligjore” per dhenien e ketij sherbimi me koncesion deri tek kontrata;
Një përgjigje e pres nga Kryetari i Gjykates Kushtetuese- ai ka shqyrtuar padine kunder ketij koncesioni, ku pala e interesuar ka qene direkt pronari i kontrates se koncesionit;
Një përgjigje e pres edhe nga Tefta- ajo eshte ankuar pa fund për presionin tim ndaj grupit tim parlamentar, pastaj ndaj Gjykatës Kushtetuese, per vendimin në favor të interesit publik; Tefta mos u mërzit, unë nuk e besoj dot këte historine me Entelën, i rri ngushtë shumë, qoftë funksioni, qofte përqindja e aksioneve.
Në fund;
Nje pergjigje e pres edhe nga ambasadori i Izraelit ne kete vend-ai ka dijeni te qarte per pronarin e kontrates se koncesionit.
Secili prej tyre e njeh pronarin real të kontratës së konçesionit të markimit të karburanteve.Por po heshtin!
I kuptoj shume mire!!
Eshtë tejet e veshtirë për Ata, të shpjegojnë një sërë rrethanash të sikletshme qe lidhen me kontraten e ketij koncesioni-deri ne ikjen e Sali Berishes nga pushteti, mbrojtjen e saj më pas, në një perpjekje te qeverise se re per tu çliruar prej saj.
Ceshtja behet edhe me e komplikuar pas shtatorit 2015, kur ka ndodhur transferimi i madh i kuotave te kompanise qe zoteron kontraten e koncesionit.
Ta themi qarte;
Assaf Alkim dhe Ismail Mulleti jane qartësisht te lidhur me qeverine e Sali Berishes, aktiviteti i tyre eshte teresisht i lidhur vetem me kete qeveri (Alkim është shfaqur në këtë vend vetëm nga viti 2006, nderkohë që Mulleti është kujdestari i pronave dhe bizneseve të PD, deri ne fund të vitit 1997-(i verifikuar); Qeveria e Sali Berishes është arsyeja përse u realizua ky koncesion-operatoret jane thjesht xhepa qe mbushen me parate qe shqiptaret e zakonshem konsumatore dhe sipermarres, paguajne si taksa te fshehta per ta, jo per buxhetin e shtetit.
Por pas transferimit te kuotave problemi eshte zmadhuar;
Eshte e pamundur te kuptosh se kush eshte pronari tani! Dikush që qarkullon, raportohet i perfshirë në trafiqe maramendese-droge posaçërisht, pastrim parash gjithashtu, të tjera veprimtari kriminale.
Ndaj duhet menjehere te shumefishohet perpjekja per te gjetur pronarin e vertete te ketij koncesioni.
Deri atehere;
Duhet pezulluar kontrata!!
Mbi kompanite e importit te hidrokarbureve, duhet vendosur menjehere detyrimi për të sjelle prej importit hidrokarbure te ngjyrosura sipas specifikimeve teknike te vendosura nga institucionet pergjegjese te shtetit!!