• Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh
Tuesday, December 23, 2025
  • Login
Javanews
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi
No Result
View All Result
Javanews
Home Editorial

Rrugët, prova materiale e dështimit shqiptar

by Aalison Pearse Stevens
26/08/2016 13:59
Shperndaj ne FacebookShperndaj ne Twitter

 

Nga Skënder Minxhozi/

Në mes të zgjedhjeve periferike të bashkisë së Dibrës, ka hyrë edhe një herë fuqishëm debati për ndërtimin e Rrugës së Arbrit. Është fjala për atë segment prej diçka më shumë se 70 kilometrash, që do të lidhë direkt Tiranën me zonën e Klosit, Dibrës e më tej me Maqedoninë. Një projekt i cili ka nisur të diskutohet konkretisht rreth dhjetë vjet më parë. Pra, pak pas zgjedhjeve të vitit 2005, kur socialistët ja lanë vendin në qeverisje demokratëve.

Megjithatë edhe sot, kur demokratët erdhën e ikën dhe kur e majta e rikthyer në 2013 dhe po bëhet gati të mbyllë mandatin e saj të parë në krye të vendit, rruga e Arbrit vetëm sa ka prishur bukuritë natyrore të Malësisë së Tiranës, duke hedhur vetëm pak kilometra trase të pashtruar e plot pluhur, e cila nuk i shërben thuajse askujt. Klosi, Bulqiza dhe Dibra duhet ende të presin, megjithë premtimin e rradhës të kryeministrit Rama, për të mos dalë nga zyra pa e bërë realitet këtë projekt.

Fraza të ngjashme me Ramën ka thënë në të shkuarën edhe Berisha për Rrugën e Arbrit. Madje ai ka konsumuar plot retorikë patriotike, si edhe për Rrugën e Kombit, duke u munduar të mos e fshehë aspak përkatësinë e tij krahinore, përballë dibranëve. Ndërkohë pasardhësi i tij Basha tha dje në krah të kandidatit Shehu se ky projekt qe premtimi i pambajtur i të djathtës, që ai do të angazhohet ta realizojë sa më shpejt.

Precedenti i rrugës së Arbrit shënon një rast klasik të zvarritjes skandaloze të projekteve të infrastrukturës, nga të gjitha qeverisjet në Shqipëri. Duket sikur rrugët janë në fakt etaloni i paaftësisë dhe performancës tejet të ulët të klasës tonë politike, për të identifikuar e zgjidhur problemet prioritare që vendi ka pasur në 25 vitet e fundit. Rruga e Arbrit shtrihet jo vetëm nëpër disa qarqe, zona administrative, male, pyje e kodra, por edhe në disa qeverisje. E njëjta gjë vlen për shembull, edhe për rrugën Lin-Pogradec. Një projekt ky ndoshta edhe më skandaloz në ngadalësinë me të cilin po trajtohet. Historia e 21 kilometrave rrugë që ndajnë fshatin piktoresk të Linit, me qytetin e Pogradecit, shënon një tjetër provë të paaftësisë me të cilën qeveritë e kanë konsideruar jo vetëm këtë segment rrugor, por bashkë me të edhe peshën e rëndësinë ekonomike që kanë qytete si Korça e Pogradeci, pa harruar pikën dalëse për në Greqi, Kapshticën, apo edhe zona të tilla turistike si Voskopoja, Dardha, Tushemishti etj.

Të shkosh sot në Pogradec, gjashtë vjet pasi kjo rrugë ka nisur të ndërtohet, e të vëresh se kilometri i fundit para hyrjes në qytet vijon të jetë një kantier i rrëmujshëm plot pluhur, baltë e gurë, do të thotë thjeshtë të dëshpërohesh për ritmet zvarranike me të cilën është trajtuar kjo copë Shqipërie. Pa folur më pas për daljen nga Pogradeci, që të çon në Korçë, e cila ngjan më shumë me një shteg të shpartalluar, sesa me një degëzim urban mes dy qytetesh plot histori, kulturë e pasion për punën dhe jetën.

Shihni rrugët dhe do të prekni me dorë dështimin shqiptar. Shihni rrugët dhe do të kuptoni që koha shqiptare ecën ngadalë. Paçka se fjala e urtë thotë se koha është më e vyer se ari. Paçka se orët, ditët e vitet njerëzore ikin e nuk vijnë më. Në 25 vjetët e fundit Shqipëria është përballur me adoptimin dhe modernizimin total të rrjetit të saj rrugor. Sot, në vitin 2016 dimë se kjo punë është kryer “shqiptarçe”, si gjithçka tjetër në këtë vend. Për të mos folur për hekurudhat, të cilat sot janë një kujtim i zbehtë në bardh e zi i të shkuarës, duke u kafshuar pa mëshirë nga hienat e tregëtisë së skrapit e duke u lënë krejt në harresë nga shteti. Është një tablo që na del para syve sa herë dalim nga shtëpitë, për të udhëtuar nëpër atdheun tonë ku një copë asfalt mund të kërkojë të shtrohet, sa një gjysëm jete njerëzore.

Next Post
Kreu i TKOB/ Zana Çela e Josif Gjipali dy kandidaturat finale

Lëngata e institucioneve kulturore zgjidhet me rekrutimin e drejtorëve të huaj

Comments 1

  1. sifi says:
    9 years ago

    Ministria transporteve deshtim I plote I qeverisjes se Rilindjes dhe kjo me koncensionet e Rames mund te kene kosto te madhe por cfar faji kane socialistet

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TË FUNDIT

Protesta e PD-së para Kryeministrisë, ‘Reuters’ publikon analizën

Protesta e PD-së para Kryeministrisë, ‘Reuters’ publikon analizën

December 22, 2025
Paradoksi shqiptar: Ndërtime rekord, por 57.1% e shqiptarëve jetojnë në banesa të mbipopulluara

Paradoksi shqiptar: Ndërtime rekord, por 57.1% e shqiptarëve jetojnë në banesa të mbipopulluara

December 22, 2025
Qori shpjegon pse nuk u bashkua me protestën e PD-së: Po të çmendesha dhe të ndaja tribunën me Berishën, do të më konsideronin tradhtar

Qori shpjegon pse nuk u bashkua me protestën e PD-së: Po të çmendesha dhe të ndaja tribunën me Berishën, do të më konsideronin tradhtar

December 22, 2025
Shehaj: Berisha tha që ne jemi opozita e opozitës e i shërbejmë Ramës dhe tani thotë se pse nuk erdhët në protestë

Shehaj: Berisha tha që ne jemi opozita e opozitës e i shërbejmë Ramës dhe tani thotë se pse nuk erdhët në protestë

December 22, 2025
“E njëjta pllakë gramafoni”, Demalia për protestën e PD-së: Këta janë qesharakë, çfarë misionari është Berisha?!

“E njëjta pllakë gramafoni”, Demalia për protestën e PD-së: Këta janë qesharakë, çfarë misionari është Berisha?!

December 22, 2025
Sondazhi/ Çupi: Ahmet Zogu vijon të jetë influencues. Bejko: Në 1997 u votua sepse…

Sondazhi/ Çupi: Ahmet Zogu vijon të jetë influencues. Bejko: Në 1997 u votua sepse…

December 22, 2025
Sa ‘zogj’ vrau Edi Rama, dhe pse Kuvendi me 101 deputetë e mban në pushtet deri 2050?

Ironia e Kreshnik Spahiut: Vetëm opozita shqiptare e shtyn revolucionin pas festave të gjelit të detit

December 22, 2025
Presidentja që pyet vonë dhe keq

“SPAK duhet lavdëruar për guximin”, Haxhiu për hetimet e fundit: Drejtësia po ngjall shpresë tek shoqëria

December 22, 2025
VIDEO/ Tronditëse në Turqi, nxënësi plagos me armë drejtorin e shkollës pse e kritikoi! Arsimtari në gjendje të rëndë..

VIDEO/ Tronditëse në Turqi, nxënësi plagos me armë drejtorin e shkollës pse e kritikoi! Arsimtari në gjendje të rëndë..

December 22, 2025
Prej 13 muajsh në burg pasi protestoi për Gazën, ja historia e Teuta Hoxhës! Shqiptarja në grevë urie për Palestinën

Prej 13 muajsh në burg pasi protestoi për Gazën, ja historia e Teuta Hoxhës! Shqiptarja në grevë urie për Palestinën

December 22, 2025
  • Adresa: Rruga “Mihal Popi”, Pallatet 1 Maji, Shkalla 26, Apartamenti 5, Tiranë
  • Email: javanews.al@gmail.com
  • Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

No Result
View All Result
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In