Kina, tregu më i madh i makinave në botë, ka në plan të ndalojë prodhimin dhe shitjen e veturave dhe furgonëve me naftë dhe benzinë.
Zëvendësministri i industrisë së vendit tha se kishte filluar kërkimet përkatëse, por që ende nuk kishte vendosur se kur do të hyjë në fuqi urdhri i ndalimit.
“Këto masa sigurisht do të sjellin ndryshime të thella për zhvillimin e industrisë sonë të makinave”, tha Xin Guobin për Xinhua, agjencia zyrtare e lajmeve e Kinës.
Kina prodhoi 28 milionë makina vitin e kaluar, pothuajse një e treta e totalit global.
Si Mbretëria e Bashkuar dhe Franca kanë njoftuar tashmë planet për të ndaluar automjetet e reja të benzinës dhe naftës deri në vitin 2040, si pjesë e përpjekjeve për të reduktuar ndotjen dhe emetimet e karbonit.
Prodhuesi kinez në pronësi të makinave, Volvo tha në korrik se të gjitha modelet e saj të reja të makinave do të kishin një motor elektrik nga 2019.
Geely, pronari kinez i Volvo, synon të shesë një milion makina elektrike deri në vitin 2025.
Firmat e tjera të makinave globale, duke përfshirë Renault, Nissan, Ford dhe General Motors po punojnë të gjithë për të zhvilluar makina elektrike në Kinë.
Kina dëshiron që automjetet e baterive elektrike dhe hibridet plug-in të japin llogari për të paktën një të pestën e shitjeve të veturave të automjeteve deri në vitin 2025.
Propozimet do të kërkonin 8% të shitjeve të automjeteve të jenë hibride elektrike të baterive ose plug-in nga viti i ardhshëm, duke u rritur në 12% në vitin 2020.
Parashikohet që ndryshimi do të krijojë “kohë të trazuara” në industri.
Zhvendosja gjithashtu do të ketë një ndikim të rëndësishëm për kërkesën e naftës në Kinë.
Vendi është aktualisht konsumatori i dytë më i madh në botë i naftës pas SHBA.
a.ç