Gjatë vitit 2009 është organizuar një tender nga QSUT për pajisje të ndryshme për spitalin e ri të ndërtuar me financim të Bankës së Këshillit të Europës. Fondet për pajisjet që do të blihen me anë të këtij tenderi janë të buxhetit të shtetit. Midis pajisjeve që kërkohet të blihen, janë edhe pajisjet për një central të ri të sterilizimit të instrumentave kirurgjikalë të të gjithë QSUT-së, thote ne nje postim ne facebook ish Ministri Beqaj.
Kontrata për lëvirimin e pajisjeve është lidhur në 15 tetor 2009. Afati i lëvrimit është 4 muaj. Dmth në mars – prill 2010 pajisjet e centralit të sterilizimit duhte të kenë qënë të instaluara. Garancia është 1 vit.
Deri në shtator 2013, centrali i sterilizimit nuk është vënë asnjëherë në punë. Askush nuk është marrë me këtë çështje deri më tani. As në hetimet e prokurorisë kjo cështje nuk rezulton të ketë tërhequr vëmendjen e prokurorëve. Pse nuk u vu në punë? Cilët ishin arsyet objektive dhe subjektive?
Vetë ministri i shëndetësisë në përiudhën 2012 – 2013, Vangjel Tavo, pranon publikisht në një aktivitet se infeksionet spitalore në sallat krirugjiukale në Shqipëri janë të larta dhe rreth 2 herë më shumë se në vendet e Europës.
Në nëntor 2012, ekspertë të kompanisë gjermane konsulente TopConsult i shkruajnë ministrit të shëndetësisë së asaj kohe (V Tavo), midis të tjerash, në përmbyllje të fazës së parë të zbatimit të masterplanit të QSUT të financuar me kredi nga Banka e Këshillit të Europës, se vënia në punë centralit të sterilizimit të instaluar në QSUT vuan nga buxheti i pamjaftueshëm dhe mungesa e njohurive të specializuara për këtë disiplinë në të cilën nuk ka eksepriencë të mëparshme në Shqipëri. Ata propozojnë edhe marrjen në konsideratë të opsionit të “out source” të vënies në shfrytëzim të centralit qëndror të sterilizimit në QSUT. (origjinal në anglisht – “The new sterilization department which is accommodated in the underground of the new building “A” has the capacity to cover the needs of the entire University Hospital Center and not only, but the necessary budget for its operation and maintenance is insufficient, as well as there is not enough trained staff to operate and manage this modern service. Under this conditions the Ministry of Health may evaluate the alternative of outsourcing this acitivity, but economical-financial and management analyzes should be carefully done, before this decision.”)
Burimi: TEMA