Komisioni Evropian ka përditësuar sot Listën e Sigurisë së Aviacionit të BE-së, duke shtuar në listën e linjave ajrore që i nënshtrohen ndalimeve ose kufizimeve operuese brenda unionit edhe një tjetër.
Sigurimi i nivelit më të lartë të sigurisë së aviacionit për evropianët dhe të gjithë pasagjerët e tjerë që udhëtojnë është në qendër të politikës së Komisionit për sigurinë e aviacionit.
Pas përditësimit të sotëm, në listë është përfshirë edhe Air Tanzania.
Baza e këtij vendimi janë problemet e sigurisë të identifikuara nga Agjencia e Sigurisë së Aviacionit të Bashkimit Evropian (EASA). Kjo çoi gjithashtu në vendimin për të mos i dhënë Air Tanzania një licencë të operatorit të vendit të tretë (TCO).
Komisioneri Tzitzikostas përshëndeti gjithashtu vendimin pozitiv të EASA më 29 nëntor 2024 për të hequr pezullimet e operatorit të vendit të tretë të vendosura ndaj Pakistan International Airlines.
Që nga pezullimi i licencës TCO në vitin 2020, linja ajrore e Pakistanit dhe Autoriteti i Aviacionit Civil të Pakistanit kanë bërë përparim të rëndësishëm në përmirësimin e performancës së sigurisë dhe aftësive të mbikëqyrjes dhe është në gjendje të rifillojë funksionimin në BE.
Për më tepër, Airblue Limited, një tjetër linjë ajrore pakistaneze, mori gjithashtu licencën TCO të EASA.
Pas përditësimit të sotëm, gjithsej 129 linja ajrore janë të ndaluara nga qielli i BE-së:
• 100 linja ajrore të certifikuara në 15 shtete, për shkak të mbikëqyrjes së pamjaftueshme të sigurisë nga autoritetet e aviacionit të atyre shteteve;
• 22 linja ajrore të certifikuara në Rusi, si dhe 7 linja ajrore individuale nga shtete të tjera, bazuar në mangësitë serioze të sigurisë të identifikuara: Air Tanzania (Tanzania), Air Zimbabwe (Zimbabve), Avior Airlines (Venezuelë), Blue Wing Airlines (Surinam), Iran Aseman Airlines (Iran), Fly Baghdad (Irak) dhe Iraqi Airways (Irak).
Dy linja ajrore shtesë i nënshtrohen kufizimeve operacionale dhe mund të fluturojnë drejt BE-së vetëm me lloje specifike avionësh: Iran Air (Iran) dhe Air Koryo (Koreja e Veriut).
Përditësimi i sotëm i listës së sigurisë së aviacionit të BE-së bazohet në konsensusin e ekspertëve të sigurisë së aviacionit të shteteve anëtare, të cilët u takuan në Bruksel nga 19 deri më 21 nëntor 2024 nën kujdesin e Komitetit të Sigurisë së Aviacionit të BE-së. Ky komitet kryesohet nga Komisioni Evropian me mbështetjen e EASA.