Viagra ka ‘mbushur’ dje 20 vjeç. Më 27 mars, 1998 Food and Drug Administration e SHBA (FDA), e cila është agjencia amerikane përgjegjëse për rregullimin e tregut farmaceutik dhe ushqimor, dha dritën e gjelbër për krijimin e pilulës së vogël blu.
Ky ishte starti për një revolucion seksi, pasi ajo ka lejuar miliona njerëz të kthehen në marrëdhëniet seksuale dhe ka nxjerrë në pah në bisedat e përditshme temën e impotencës, deri atëherë tabu.
Zbulimi i Viagrës ishte i rastësishëm, pasi në fillim të viteve 1990 disa ekipe Pfizer po eksperimentonin me një ilaç të ri të quajtur Sildenafil kundër hipertensionit dhe anginës; Ajo nuk u tregua e dobishme për të qetësuar dhimbjen e kraharorit, por kishte një efekt anësor të papritur tek burrat, dmth. Ngritje të penisit.
Shumica e vullnetarëve meshkuj që morën pjesë në eksperimente gjithashtu raportuan një përmirësim të ndjeshëm në jetën e tyre seksuale. Në atë pikë, Pfizer filloi të përqëndrohet në impotencën mashkullore, një problem që prek një të tretën e meshkujve mbi 40 vjeç.
Suksesi i Viagras ishte i menjëhershëm: 150 mijë receta u shkruan në SHBA vetëm në dy javët e para kur medikamenti ishte vënë në shitje. Dhe madje edhe para se të mbërrinte në farmacitë e vendeve të tjera, ajo arriti në tregun e zi në Izrael, Poloni dhe Arabinë Saudite me çmime pesë herë më të larta se kostoja ligjore në SHBA.
Pas nisjes zyrtare në Evropë, në shtator të vitit 1998, pilula blu u bë për Pfizer një burim i rëndësishëm i të ardhurave, dhe për të rritur famën e saj ishin fushatat e kandidatit presidencial Use Bob Dole në vitin 1999 dhe Legjenda e futbollit Pele në vitin 2002, shkruan Shqip.
Rreth 65 milionë receta Viagra janë bërë në botë dhe marketingu i saj përkon me ardhjen e internetit dhe shpërthimin e pornografisë në internet. Me këtë pilulë ka ndryshuar edhe fjalori i marketingut, përgatiti Express. (b.an)