Nga dita e sotme, do të jenë funksionale korsitë e dedikuara për biçikletat dhe ato për autobusët në rrugën “Dritan Hoxha” në Laprakë, që përbën hyrjen kryesore për në kryeqytet. Rruga tashmë ka 6 korsi gjithsej, 3 për automjete, 1 për autobus, 1 për biçikleta dhe 1 për këmbësor. Në inaugurimin e rrugës, ishte i pranishëm edhe Kryetari i Bashkisë së Tiranës Erjon Veliaj, i cili zgjodhi të pedalojë me biçikletë në korsinë e dedikuar.
“Ne besojmë që një qytet i mirë nuk është ai ku çdo njeri ka makinë dhe të pasurit kanë makina të shtrenjta, por ku çdo njeri pavarësisht se është i pasur apo në gjendje jo të mirë ekonomike, të ketë mundësi të ndihet i barabartë. Duke i dhënë tre korsi këmbësorëve, çiklistëve dhe atyre që përdorin transportin publik po japim edhe vizionin tonë se cili është qyteti që duam të ndërtojmë dhe qyteti ku besojmë”, deklaroi Veliaj. Kryetari i Bashkisë së Tiranës njoftoi se ky sistem i paraprin reformës në transportin publik. “Vitin tjetër do të kemi një sistem të ri të linjave të autobusëve dhe elektronik të biletës, që do të favorizojë studentët dhe pensionistët. Ky fillim i ri i kësaj arterie të korsive të dedikuara të autobusëve e biçikletave i paraprin dhe projektit për modernizimin e transportit publik”, deklaroi Veliaj.
Ai falënderoi të gjithë bizneset për ndihmën e dhënë dhe që mundësuan këtë investim në kushtet kur buxheti i bashkisë është gjendur në vështirësi financiare. “Nuk ia dilnim dot vetëm me buxhetin e Bashkisë ku s’kishim para as për të paguar rrogat, ndaj u jam sot shumë mirënjohës të gjithë bizneseve që në total kanë kontribuar në vlerë financiare, duke sponsorizuar segmente të ndryshme të kësaj rruge, mbi dy milionë dollarë”, -tha Veliaj.
Sipas tij, për çështje të transparencës do të ketë një ceremoni të veçantë me të gjithë kompanitë që bënë të mundur investimin në kushtet kur me fondet e bashkisë nuk do të ishte arritur.
“Sot qytetit i kemi dhënë 4 kilometra rrugë biçikletash, korsi të dedikuara autobusësh, infrastrukturë në trotuare dhe investimet e vitit tjetër, nuk do të ketë rrugë pa inkorporuar kanalizimet moderne edhe korsinë e biçikletave, trotuaret për këmbësorët. Do të sigurohemi që qyteti i së ardhmes është një qytet më human dhe njerëzor”, përfundoi Veliaj.
Synimi i Bashkisë së Tiranës është që të krijohet rrjeti minimal i çiklizmit në qytet dhe për të mundësuar që nga 0.4% të banorëve që përdorin biçikleta, brenda një mandati të dhjetëfishohet në 4% të popullsisë që i përdor rregullisht ato.