• Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh
Monday, June 15, 2026
  • Login
Javanews
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi
No Result
View All Result
Javanews
Home Kryesoret

Ushqimet që furnizojnë trurin, veprojnë kundër kancerit dhe diabetit

by Java News
15/09/2017 10:47
Shperndaj ne FacebookShperndaj ne Twitter
Antioksidantët bllokojnë prodhimin e radikaleve të lira, duke parandaluar plakjen e parakohshme të qelizave dhe duke nxitur procesin e rigjenerimit natyror, veprojnë kundër stresit, ruajnë shikimin, parandalojnë zhvillimin të sëmundjeve të ndryshme

Cilësohen super ushqime falë përmbajtjes së lartë të vitaminave, mineraleve, proteinave, aminoacideve dhe antioksidantëve. Praktikisht këto produkte ushqimore janë një minierë e vërtetë ari sa i takon vlerave të larta ushqyese. Veçanërisht për sasinë e madhe të antioksidantëve, substancë kjo me një rol të jashtëzakonshëm sa i takon neutralizimit të radikaleve të lira e të tepërta në trup.

Ndaj dhe një dozë e mirë e antioksidantëve bllokon prodhimin e radikaleve të lira, duke parandaluar plakjen e parakohshme të qelizave dhe duke nxitur procesin e rigjenerimit natyror. Por jo vetëm kaq! Në fakt, të parandalohen radikalet e lira do të thotë edhe luftë kundër stresit, ruajtje e shikimit, mbrojtje kundër ndotjes dhe gjithashtu parandalim i zhvillimit të sëmundjeve të caktuara të tilla si, kanceri, diabeti, sëmundjet kardiovaskulare dhe neurodegjenerative.

Për gjithë arsyet e mësipërme po listojmë edhe shtatë produktet ushqimore, frutat dhe perimet të cilat kanë përmbajtje të lartë të antioksidantëve.

Orizi i zi

Sipas studiuesve të Universitetit të Luizianës, orizi i zi përmban të njëjtën sasi antioksidantësh sa boronicat, po kështu edhe substancën antocianinë, pjesë e pigmenteve të tretshme në ujë që i përkasin familjes flavonoide dhe të aftë për të luftuar sëmundjen e zemrës, kancerin dhe patologji të tjera. Praktikisht një lugë orizi i zi përmban më shumë antocianinë sa e njëjta sasi boronicash, por me më pak sheqer dhe më shumë fibra e vitaminë E.

Patatet e ëmbla

Mbase më pak të përdorura në kuzhinë, por sapo të njiheni me vlerat e shumta ushqyese tyre do ndërroni mendim, veçanërisht për sa i përket përmbajtjes së lartë me antioksidantë. Shto këtu faktin se patatet e ëmbla pasi gatuhen mund të konservohen edhe për muaj të tërë.

Mollët

Molla është një tjetër produkt ushqimor natyral i cili i shtohet listës së ushqimeve të këshilluara, si aleate në shëndetin e trurit, zemrës, kundër kancerit dhe diabetit. Madje dietologët këshillojnë të konsumohet edhe lëkura e mollës, pasi në këtë pjesë të frutit përmbajtja e antioksidantëve është në nivele më të larta sesa në tulin e saj.

Boronica e kuqe

Në vendin tonë më së shumti njihen boronica e zezë, mirëpo sipas një studimi të zhvilluar në vitin 2007 nga “American Journal of Clinical Nutrition”, vlerëson se boronicat e kuqe ua kalojnë atyre të zeza, po aq sa kafesë dhe verës së kuqe. I njëjti studim, po kështu evidenton se boronicat e thara kanë përmbajtje më të lartë antioksidantësh edhe sesa frutat e freskëta.

Kafe

Një studim i publikuar në fillim të vit në “Journal of Nutrition” ka evidentuar se kafeina dhe antioksidantët, të cilat kafeja ka me bollëk, ndihmojnë në reduktimin e rrezikut kundër sëmundjeve të zemrës. Me rëndësi është shmangia e kremit pana në kafe, pasi bllokon përthithjen e këtyre lëndëve shumë të çmuara.

Çaj jeshil

Një tjetër alternativë shumë e këshilluar që të konsumohet është edhe një filxhan çaji jeshil, i cili po ashtu si kafja ka në përmbajtje të lartë antioksidantësh, madje ndër më të fuqishmit të njohur deri tani. Nuk është rastësi që studiuesit japonez kanë zbuluar se gratë të cilat konsumojnë pesë apo më shumë filxhan çaji jeshil në ditë, reduktojnë deri në 30% rrezikun e vdekjes nga sëmundjet e zemrës.

Fasulet

Si orizi i zi ashtu edhe fasulet janë shumë të pasura me antioksidantë, fibra, acid folik, hekur dhe kalium. Fasulet mund të bëjnë mrekullira për organizmin tonë në sajë të përmbajtjes së lartë në mineralin zink. Ky mineral ka veti të konsiderueshme antibakteriale, antimykotike dhe përforcuese për imunitetin duke e bërë një aleat të përsosur kundër sëmundjeve sezonale.

a.ç

Next Post
VIDEO/ Terrorizmi godet sërish Londrën, 20 të plagosur nga një shpërthim në metro

VIDEO/ Terrorizmi godet sërish Londrën, 20 të plagosur nga një shpërthim në metro

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TË FUNDIT

Protestat si pasqyrë për Lapajn dhe partitë e reja

Protestat si pasqyrë për Lapajn dhe partitë e reja

June 14, 2026
Botërori 2026/ Gjermania nuk kursehet, i shënon 7 gola debutuesve të Kurasaos

Botërori 2026/ Gjermania nuk kursehet, i shënon 7 gola debutuesve të Kurasaos

June 14, 2026
Gonxhja: Protestat po dëmtojnë turizmin, operatorët raportojnë shqetësim nga turistët e huaj

Gonxhja: Protestat po dëmtojnë turizmin, operatorët raportojnë shqetësim nga turistët e huaj

June 14, 2026
FOTOLAJM/ Protesta në ditën e 15-të, ja sa është pjesëmarrja

FOTOLAJM/ Protesta në ditën e 15-të, ja sa është pjesëmarrja

June 14, 2026
Dalin pamjet, kush janë personat e maskuar me kapuçë të pranishëm në protestën para Kryeministrisë?

Dalin pamjet, kush janë personat e maskuar me kapuçë të pranishëm në protestën para Kryeministrisë?

June 14, 2026
Gazeta italiane: Protestat në Shqipëri shndërrohen në antisemitizëm. Hebrenjtë dhe izraelitët në shënjestër

Gazeta italiane: Protestat në Shqipëri shndërrohen në antisemitizëm. Hebrenjtë dhe izraelitët në shënjestër

June 14, 2026
Tensione në protestë! Mbledhje të paligjshme kartash identiteti për peticion, persona me kapuçë të pranishëm

Tensione në protestë! Mbledhje të paligjshme kartash identiteti për peticion, persona me kapuçë të pranishëm

June 14, 2026
“Berisha është sjellë si një Ajatollah”, analisti: Irani dhe qarqe shoviniste greke po zhvillojnë luftë hibride në Shqipëri

35-vjetori i PS-së, analisti: Ka bërë ndryshime kolosale, është kthyer në forcën kryesore qeverisëse

June 14, 2026
“Epsteini” ynë

Mos i këshilloni ata që kanë dalë në protestë

June 14, 2026
“Jam deputete e pavarur”, Marjana Koçeku largohet nga grupi parlamentar i PS

“Jam deputete e pavarur”, Marjana Koçeku largohet nga grupi parlamentar i PS

June 14, 2026
  • Adresa: Rruga “Mihal Popi”, Pallatet 1 Maji, Shkalla 26, Apartamenti 5, Tiranë
  • Email: javanews.al@gmail.com
  • Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

No Result
View All Result
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In