• Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh
Saturday, December 20, 2025
  • Login
Javanews
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi
No Result
View All Result
Javanews
Home Bota

U testua fillimisht 101 vjet më parë, a është ky avioni i së ardhmes?

by B K
04/07/2025 21:00
Shperndaj ne FacebookShperndaj ne Twitter
Një shekull pas fluturimit të parë të një avioni me trup dhe krah të bashkuar, një përpjekje që përfundoi asokohe me përplasje, ky koncept revolucionar po rikthehet fuqishëm në skenën e aviacionit. Kompani si Airbus, Boeing, Bombardier dhe start-upe të shumta janë duke eksperimentuar me dizajnin aerodinamik të njohur si “blended-wing body” (BËB), me synimin për të krijuar avionë më efikas në konsum karburanti, më të gjerë dhe më të lirë në mirëmbajtje.

Një nga kompanitë që po udhëheq këtë revolucion është Natilus, një startup me qendër në San Diego, i themeluar në vitin 2016 nga inxhinierët Aleksey Matyushev dhe Anatoly Starikov, shkruan A2 CNN. Avioni i tyre, i quajtur “Horizon”, ka një kapacitet deri në 196 pasagjerë dhe një rreze fluturimi prej 3500 miljesh detare. Ndryshe nga dizajnet tradicionale me “tub dhe krah”, trupi dhe krahët e këtij avioni janë të bashkuar në mënyrë të rrjedhshme, duke e bërë avionin më aerodinamik dhe duke ulur ndjeshëm konsumimin e karburantit.

Në krahasim me Boeing 737-800, i cili ka një kapacitet të ngjashëm dhe një rreze fluturimi të ngjashme, Horizon ofron një avantazh të madh në efikasitetin operativ. Natilus pretendon se ky avion do të jetë 25% më i lehtë dhe do të reduktojë kostot e operimit me 50%, ndërkohë që mund të funksionojë në infrastrukturën ekzistuese të aeroporteve dhe me motorë të zakonshëm.

U testua fillimisht 101 vjet më parë, a është ky avioni i

Dizajni i brendshëm i avionit është gjithashtu novator. Me tre korridore dhe një strukturë të gjerë, ai ofron më shumë hapësirë për pasagjerët, mundësi për video-konferenca në ajër mundësi që pasagjerët të ulen përballë njëri-tjetrit gjatë fluturimeve të gjata. Kjo është një përvojë që nuk mund të ofrohet nga avionët tubularë.

Por përfitimet nuk ndalen këtu. Falë formës së tij, avioni pritet të jetë më i qetë në fluturim, pasi do të përdorë motorë më të vegjël, të pozicionuar mbi trupin e avionit, duke ulur zhurmën për pasagjerët. Sipas Natilus, këto avionë do të jenë 40% më të qetë se ata tradicionalë.

Megjithatë, ideja ka plot sfida. Mungesa e një bishti tradicional dhe forma jo-cilindrike e trupit ngre pikëpyetje mbi stabilitetin dhe presionin e kabinës. Gjithashtu, numri i kufizuar i dritareve dhe daljet e emergjencës mund të krijojnë probleme në rast evakuimi. Pavarësisht pengesave teknike dhe rregullatore, ekspertët janë optimistë.

Next Post
Ndikimi i konflikteve në tregun e naftës/ Selami Xhepa: Po të mbyllej ngushtica e Hormuzit, do kishte pasoja serioze

Ndikimi i konflikteve në tregun e naftës/ Selami Xhepa: Po të mbyllej ngushtica e Hormuzit, do kishte pasoja serioze

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TË FUNDIT

Pamjet bëhen virale, Trump dremit gjatë konferencës në Shtëpinë e Bardhë

Vetëvrasja qytetëruese e Amerikës

December 19, 2025

“Kreditë me probleme, niveli rekord më i ulët”, Vakaj: Tregon që bizneset kanë likuiditet

December 19, 2025
Shatërvani i Trevit nuk është më falas, Roma vendos tarifë për turistët që duan ta shohin nga afër

Shatërvani i Trevit nuk është më falas, Roma vendos tarifë për turistët që duan ta shohin nga afër

December 19, 2025
Erika Kirk mbështet JD Vance për president, tensione dhe përçarje në kampin konservator

Erika Kirk mbështet JD Vance për president, tensione dhe përçarje në kampin konservator

December 19, 2025
Operacion antidrogë në Stamboll, mes 7 të ndaluarve edhe aktorja e njohur

Operacion antidrogë në Stamboll, mes 7 të ndaluarve edhe aktorja e njohur

December 19, 2025
Begaj mbledh gazetarët për festat e fundvitit: Keni profesion më të vështirë se mjekët!

Begaj mbledh gazetarët për festat e fundvitit: Keni profesion më të vështirë se mjekët!

December 19, 2025
Rubio: SHBA kanë investuar shumë kohë për të ndihmuar në përfundimin e luftës në Ukrainë

Rubio: SHBA kanë investuar shumë kohë për të ndihmuar në përfundimin e luftës në Ukrainë

December 19, 2025
Humbi nënën, Pirro Çako s’përmban emocionet: Kalova një periudhë të vështirë…

Humbi nënën, Pirro Çako s’përmban emocionet: Kalova një periudhë të vështirë…

December 19, 2025
“Operacion special i paprecedentë”, Ukraina sulmon “flotën hije” ruse në Mesdhe

“Operacion special i paprecedentë”, Ukraina sulmon “flotën hije” ruse në Mesdhe

December 19, 2025
Shqiptarët me sytë nga kriptomonedhat, 126 mijë përdorues në platforma

Zbardhet ligji i ri: Sekuestrimi i monedhave virtuale dhe konfiskimi i ndërtimeve pa leje…

December 19, 2025
  • Adresa: Rruga “Mihal Popi”, Pallatet 1 Maji, Shkalla 26, Apartamenti 5, Tiranë
  • Email: javanews.al@gmail.com
  • Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

No Result
View All Result
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In