Edhe pse shënoi një rritje të të ardhurave prej 20 për qind, Twitter në tremujorin e dytë të këtij viti regjistroi humbje prej 107 milionë dollarëve amerikan. Rrjeti social i popullarizuar Twitter në tremujorin e dytë të këtij viti arriti të hyra prej 602 milion dollarëve apo 20 për qind më shumë krahasuar me të ardhurat e realizuara një vit më herët.
Në këtë periudhë, Twitter ka regjistruar të hyra prej 602 milionë dollarëve, saktësisht 100 milionë më pak krahasuar me periudhën e njëjtë të vitit të kaluara raporton Anadolia. Edhe pse shënoi rritje në të hyra, për Twitter-in është kjo rritja më e ngadaltë e të ardhurave nga viti 2013, kur kishte përmbytur tregun global.
Paralelisht, në një komunikatë të kompanisë thuhet se në tremujorin e dytë të këtij viti Twitter regjistroi humbje prej 107 milionë dollarëve, derisa në të njëjtën periudhë të vitit të kaluar, kishte gjeneruar humbje prej 137 milion dollarëve amerikan.
Rritja e numrit të përdoruesve
Në tremujorin e dytë të këtij viti, Twitter shënoi një rritje prej tre për qind të numrit të përdoruesve aktivë të rrjetit social dhe ka arritur një shifër prej 313 milionë të përdoruesve. Në mesin e tyre 82 për qind e tyre përdorin aplikacione mobile të këtij rrjeti.
Twitter në këtë periudhë të vitit ka arritur një rritje të të ardhurave të marketingut prej 18 për qind në krahasim me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar duke inkasuar në total 535 milion dollarë. Nga kjo vlerë 89 për qind të të ardhurave janë gjeneruar nga reklamat në rrjetet celulare.
Afarizmi i dobët financiar i Twitter-it shkaktoi rënien e çmimeve të aksioneve të kompanisë në tregun e aksioneve për më shumë se 11 për qind.
ma.me