Ka nisur sot seanca e trajnimeve për punonjësit e linjës së parë të ofrimit të shërbimeve (Front Office), ku fokus kryesor është kujdesi ndaj klientit dhe komunikimi, si dhe etika e sjellja ndaj qytetarit.
Punonjësit janë përzgjedhur nga institucione të ndryshme si: Agjencia e Trajtimit të Pronave, Zyra e Regjistrimit të Pasurive të Paluajtshme, Drejtoria e Përgjithshme e Doganave, Fondi i Sigurimit të Detyrueshëm të Kujdesit Shëndetësor, Instituti i Sigurimeve Shëndetësore, Drejtoria e Përgjithshme e Tatimeve, Autoriteti Kombëtar i Ushqimit, Drejtoria e Përgjithshme e Shërbimeve të Transportit Rrugor dhe Shërbimi Kombëtar i Punësimit.
E pranishme në seancën e parë të trajnimeve për të përshëndetur pjesëmarrësit dhe për të theksuar rëndësinë e kësaj iniciative, ishte Zëvendëskryeministrja Senida Mesi, e cila udhëheq Reformën në Administratën Publike si një prej 5 prioriteteve kyçe të qeverisë shqiptare në rrugëtimin europian të vendit tonë.
Në fjalën e saj, Mesi theksoi se këto trajnime janë një nga elementët bazë të asaj që qeveria shqiptare po bën, të ndërtojë “Administratën që duam” duke e ri-energjizuar dhe rivitalizuar atë në mënyrë që t’i përgjigjet nevojave aktuale të shoqërisë dhe ekonomisë sonë, proceseve të integrimit dhe kërkesave në rritje të qytetarëve.
“Natyrisht që secili prej jush dhe të gjithë së bashku duhet të bëjmë detyrën tonë ndaj çdo qytetari dhe biznesi në Shqipëri duke i shërbyer me cilësi, në kohë dhe në mënyrë transparente, por besoj se të gjithë jemi të vetëdijshëm që ka ende shumë për të përmirësuar në këtë drejtim! Prandaj edhe vijnë këto trajnime me fokus tek shërbimi ndaj qytetarit, ngjashëm si me parimin e kujdesit ndaj klientit”,u shpreh Mesi duke nënvizuar faktin se gjatë trajnimeve do të ketë trajnues shumë të kualifikuar të cilët kanë përvojë të gjatë në fushën e shërbimeve publike.