• Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh
Saturday, June 13, 2026
  • Login
Javanews
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi
No Result
View All Result
Javanews
Home Kryesoret

Të gjitha avantazhet dhe të mirat e të konsumuarit birrë

by Aalison Pearse Stevens
09/09/2016 17:52
Shperndaj ne FacebookShperndaj ne Twitter

Të gjithë e dimë se birra është pije alkoolike që njerëzit preferojnë ta konsumojnë me ushqime të caktuara, e veçanërisht në Amerikën veriore dhe Evropë. Birra ka përmbajtje më të madhe të proteinës dhe vitaminës B sesa vera, përderisa antioksidantët e vet janë ekuivalentë me atë të verës.

Duhet ta keni parasysh se birra është burim shumë i mirë i mineraleve të caktuara që luajnë role thelbësore në procese të ndryshme metabolike. Nëse konsumohet në sasi modeste, birra mund ta përmirësojë shëndetin në mënyra të ndryshme.

Këto janë nëntë arsyet se përse birra mund të konsumohet në sasi modeste:

– Birra i mban veshkat e shëndetshme. Një studim i fundit ka zbuluar se birra është shumë e mirë për veshkat. Në fakt, çdo birrë që e pini e zvogëlon rrezikun e zhvillimit të gurëve në veshkë për 40 për qind.

– Birra i zvogëlon nivelet e kolesterolit. Këtë e bëjnë fibrat që gjenden në birrë.

– Birrat mund të ndihmojnë edhe në ngritjen e niveleve të vitaminës B. Sipas ekspertëve, kjo pije përmban disa lloje të vitaminës B (B1, B2, B6 dhe B12). Ata gjithashtu thonë se konsumuesit e birrës kanë nivele më të larta të vitaminës B6 për 30 për qind sesa personat që nuk konsumojnë birrë.

– Birrë për eshtra më të fortë! Po pra, një studim i fundit ka zbuluar se nivelet e ngritura të silicit në birrë kontribuojnë në densitet më të lartë të eshtrave.

– Birra shërben edhe si ilaç i mahnitshëm për insomninë. Laktoflavini dhe acidi nikotinik, të cilat gjenden në birrë, e promovojnë gjumin.

– Birra e zvogëlon rrezikun e sulmeve në zemër. Sipas ekspertëve, konsumuesit e birrës kanë 40 deri në 60 për qind rrezik më të zvogëluar të sulmeve në zemër, krahasuar me ata që nuk konsumojnë.

– Birra është e mahnitshme në parandalimin e trashjes së gjakut. Si funksionon kjo? Ekspertët thonë se kjo funksionon përmes përbërësve të birrës të cilat e parandalojnë formimin e trashjes së gjakut.

– Birra ndihmon edhe në luftimin e stresit. Një grup i ekspertëve në Universitetin Montreal kanë zbuluar se dy gota birrë në ditë e zvogëlojnë stresin dhe shqetësimin rreth punës.

– Birra e bën lëkuren të duket më e re dhe më e bukur. Zonja, kjo është e mahnitshme për ju, apo jo? Ekspertët thonë se vitaminat e caktuar në birrë e rigjenerojnë lëkurën dhe kanë ndikim pozitiv në pigmentime. /Telegrafi/a.k

Next Post
Në vaskën e Mariah Carey… “Koha për selfie me flluska” (FOTO)

Në vaskën e Mariah Carey... “Koha për selfie me flluska” (FOTO)

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TË FUNDIT

Drejtuesit politik të PS, Andoni: PD në Fier e ka të vështirë! Me kandidimin jashtë liste, Rama i dha një mësim opozitës

3-P, Presidenti vs protestë

June 13, 2026
Çezari dikur ishte perandor, sot është sallatë

Çezari dikur ishte perandor, sot është sallatë

June 13, 2026
Ngriti “shtëpi bari” në mes të fshatit, arrestohet shqiptari! Sistem modern kultivimi me panele diellore, aspiratorë dhe…

Ngriti “shtëpi bari” në mes të fshatit, arrestohet shqiptari! Sistem modern kultivimi me panele diellore, aspiratorë dhe…

June 13, 2026
“Altin Dumanit t’i jepet edhe një mandat”/ Aktivisti thirrje nga protesta: SPAK të nisë arrestimet e politikanëve të korruptuar

“Altin Dumanit t’i jepet edhe një mandat”/ Aktivisti thirrje nga protesta: SPAK të nisë arrestimet e politikanëve të korruptuar

June 13, 2026
Këta nuk janë ‘aristokratë’, janë thjeshtë të paudhë

Axhenda anti-Trump, Berisha në ‘liridalje’ dhe ambasadori i ri i SHBA

June 13, 2026
Trafikonin kokainë në Europë, Belgjika kërkon pesë vite burg për grupin kriminal shqiptar

Trafikonin kokainë në Europë, Belgjika kërkon pesë vite burg për grupin kriminal shqiptar

June 13, 2026
Humbi në zgjedhjet parlamentare, Viktor Orban rizgjidhet kryetar i partisë Fidesz në Hungari në një garë pa kandidatë

Humbi në zgjedhjet parlamentare, Viktor Orban rizgjidhet kryetar i partisë Fidesz në Hungari në një garë pa kandidatë

June 13, 2026
Përdori rrugën dytësore për të shmangur trafikun e Shëngjinit, autobusi i agjencisë turistike përfundon në kanal

Përdori rrugën dytësore për të shmangur trafikun e Shëngjinit, autobusi i agjencisë turistike përfundon në kanal

June 13, 2026
“Jam këtu për fëmijët tanë”, mamaja e Martin Canit nga protesta: Duam siguri, e çova djalin në shkollë dhe nuk m’u kthye më

“Jam këtu për fëmijët tanë”, mamaja e Martin Canit nga protesta: Duam siguri, e çova djalin në shkollë dhe nuk m’u kthye më

June 13, 2026
Shqipëria, xholi i mediave ndërkombëtare anti-Trump?

Shqipëria, xholi i mediave ndërkombëtare anti-Trump?

June 13, 2026
  • Adresa: Rruga “Mihal Popi”, Pallatet 1 Maji, Shkalla 26, Apartamenti 5, Tiranë
  • Email: javanews.al@gmail.com
  • Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

No Result
View All Result
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In