• Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh
Thursday, August 13, 2026
  • Login
Javanews
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi
No Result
View All Result
Javanews
Home Kryesoret

STUDIMI/ Çokollata dhe kafja ndikon për jetën

by Java News
04/11/2018 14:39
Shperndaj ne FacebookShperndaj ne Twitter

Çokollatë dhe kafe për të jetuar gjatë. Ky është përfundimi i një studimi të kryer së fundmi në Gjermani. Megjithatë, këta dy elementë kanë nevojë për një të tretë shtesë: zinkun. Nëse këtë të fundit ia shtojmë kafes dhe çokollatës, aktivizojmë një proces kompleks që ngadalëson plakjen.

Ky kombinim asgjëson “stresin e brendshëm”, që ne natyrshëm akumulojmë gjatë viteve dhe që lidhet me shumë sëmundje, që nga kanceri deri re Alzajmeri.

Zinku është një suplement relativisht i sigurt edhe në doza të larta dhe si i tillë mund të merret rregullisht për të ngadalësuar procesin e plakjes, thonë studiuesit gjermanë.

Çokollata, vera, kafeja dhe çaji përmbajnë antioksidantët që njihen me emrin polifenole, të cilat luftojnë dëmtimet qelizore.

Studiuesit e Universitetit Erlangen në Nuremberg zbuluan se zinku aktivizon polifenolin. Kjo bën që qelizat të mbrohen nga gaz që prodhohet nga mbetjet qelizore. Ky gaz mund të dëmtojë AND-në e njeriut dhe mendohet se luan një rol kyç në procesin e plakjes.

Ai lidhet gjithashtu edhe me inflamacionet që shkaktojnë sëmundje si kanceri apo Alzajmeri. Polifenolet luftojnë efektivisht këtë gaz, ndërsa kur kombinohen me ziknun, ato krijojnë një megakompleks, që kundërshton efektivisht ndikimin negativ të tij në organizëm.

Ky studim i publikuar në revistën “Nature Chemistry” është i pari që analizon efektet e kësaj enzime, pa përdorur vetitë kimike të metaleve si hekuri ose bakri.

Ekspozimi i tepërt ndaj këtyre dy të fundit mund të shkaktojë të ashtuquajturin stres i brendshëm.Sasia e madhe e hekurit lidhet me sëmundjen e mëlçisë, diabetin dhe madje edhe me problemet e zemrës, ndërsa sasia e madhe e bakrit mund të shkaktojnë ethe, anemi dhe presion të ulët të gjakut.

Si një mënyrë për të luftuar efektet e tyre, zinku mund të kthehet në suplement që u bashkëngjitet këtyre ushqimeve në të ardhmen. (TemA TV)

Next Post
Elon Musk ndërton raketën gjigande për në planetin Mars

Elon Musk ndërton raketën gjigande për në planetin Mars

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TË FUNDIT

Zjarri i madh mes Priskës e Lundrës në Tiranë, pamjet satelitore tregojnë vatrat aktive!

Zjarri i madh mes Priskës e Lundrës në Tiranë, pamjet satelitore tregojnë vatrat aktive!

August 12, 2026
Natë e vështirë në Drenie! Zjarri vijon të përhapet, forcat në terren luftojnë për kontrollin e flakëve

Natë e vështirë në Drenie! Zjarri vijon të përhapet, forcat në terren luftojnë për kontrollin e flakëve

August 12, 2026
Dy grupe mediatike amerikane ngrenë padi kundër Trump, shkak pagesa për shërbimin në “Truth Social”!

“America First” përplaset me realitetin, miliona dollarë nga taksat amerikane po financojnë lëvizjen MAGA në Europë

August 12, 2026
Situata kritike në Priskë, thirrje urgjente për zjarrfikësit në të gjithë vendin: Të nisen për ndihmë

Situata kritike në Priskë, thirrje urgjente për zjarrfikësit në të gjithë vendin: Të nisen për ndihmë

August 12, 2026
Forca të shumta policie në Vlorë, “rrethohet” Lungomarja! Kontrollohen disa banesa

Forca të shumta policie në Vlorë, “rrethohet” Lungomarja! Kontrollohen disa banesa

August 12, 2026
Zjarret në Priskë dhe Farkë, ndërpritet furnizimi me ujë në disa zona

Zjarret në Priskë dhe Farkë, ndërpritet furnizimi me ujë në disa zona

August 12, 2026
Karoline Leavitt largohet nga posti i sekretares së shtypit të Shtëpisë së Bardhë, Trump konfirmon vendimin

Karoline Leavitt largohet nga posti i sekretares së shtypit të Shtëpisë së Bardhë, Trump konfirmon vendimin

August 12, 2026
Begaj kërkon ndëshkim për zjarrvënësit: Duhet të ndëshkohen sipas ligjit!

Begaj kërkon ndëshkim për zjarrvënësit: Duhet të ndëshkohen sipas ligjit!

August 12, 2026
Zjarri përfshin sipërfaqe të mëdha në Daias, flakët rrezikojnë banesat (VIDEO)

Zjarri përfshin sipërfaqe të mëdha në Daias, flakët rrezikojnë banesat (VIDEO)

August 12, 2026
Trump: SHBA ka “kontroll të plotë” mbi Hormuzin!  Irani: Ngushtica do të mbetet e mbyllur

Trump: SHBA ka “kontroll të plotë” mbi Hormuzin! Irani: Ngushtica do të mbetet e mbyllur

August 12, 2026
  • Adresa: Rruga “Mihal Popi”, Pallatet 1 Maji, Shkalla 26, Apartamenti 5, Tiranë
  • Email: javanews.al@gmail.com
  • Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

No Result
View All Result
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com