Shqipëria dhe Greqia, duket se më në fund kanë arritur një marrëveshje lidhur me shqetësimet e ngritura nga pasagjerët dhe transportuesit urban të të dyja vendeve. Prej disa vitesh mosmarrëveshjet për licensimin e linjave të transportit të autobuzëve, ishin kthyer në një problem të madh, sidomos në kurriz të pasagjerëve mes dy vendeve. Në këtë takim pala shqiptare dhe ajo greke kanë rënë dakord që transportuesit e të dyja palëve detyrohen që të informojnë paraprakisht autoritetet kompetente për përfundimin e bashkëpunimit në linjat e caktuara, brenda një periudhe 3 mujore. Sipas marrëveshjes së arritur, gjatë kësaj periudhe, partneri i cili dëshiron të ndërpresë kontratën do të jete i detyruar a) ose të vazhdoje operimin e linjës me autobus për këtë periudhë me qellim sigurimin e vazhdimësisë së shërbimit për qytetarët ose b) ti sigurojë partnerit të mbetur që kërkon të vazhdojë operimin e linjës i vetëm, vendin e nisjes se autobusëve dhe shërbimin e agjencisë. Të dyja palët marrin përsipër të aplikojnë sanksione dhe gjoba për moszbatimin e kësaj dispozite nga transportuesit përkatës. Palët ranë dakord që të shtyjnë automatikisht të gjitha autorizimet aktuale të transportit të udhëtarëve për një periudhe tranzitore 4-mujore, deri në 31 maj 2016, brenda së cilës të gjithë shoqëritë e interesuara do të pajisen me autorizimet e reja pasi të paraqesin dokumentacionet përkatës për marrjen e autorizimeve të reja, në Ministritë përkatëse. Me qellim vazhdimin e kryerjes së shërbimit në linjat e rregullta, Pala shqiptare ka njoftuar të gjithë autoritetet shqiptare te kontrollit për lejimin e kryerjes së shërbimit nga operatorët, te cilët aktualisht janë të pajisur me Autorizim. Palët ranë dakord që afati i vlefshmërisë së autorizimeve në transportin e pasagjerëve për të dyja palët do të jetë 3 vjeçar, me qëllim stabilizimin e mëtejshëm të linjave të transportit të pasagjerëve mes dy vendeve dhe operatorëve përkatës.
Gjithashtu pala shqiptare dhe ajo greke ranë dakord në parim për nevojën e riformatimit të linjave të miratuara për transportin e pasagjerëve, me qëllim rritjen e cilësisë së shërbimit ndaj qytetarëve, bazuar mbi disa parime bazë si: – përcaktimi i 8 linjave kryesore; – mospërcaktimi si stacion i ndërmjetëm i qyteteve të origjinës; – shfuqizimi i linjave të detyrueshme ndërkufitare. Nga ana tjetër pala shqiptare kërkoi që të përdoren si të vlefshme biletat e të dyja vendeve. Vendimi do të merret në mbledhjen e ardhshme, pas miratimit nga ministritë respektive të financave.
(javanews.al) Me. Ar