Sipas Haritos: “Fillimisht në këto qendra do të ofrohen shërbimet që përdoren më shumë nga qytetarët, si shërbimet e ZRPP, gjithë sistemi i sigurimeve shoqërore dhe disa shërbime të Fondit të Sigurimit Shëndetësor dhe sigurisht ato do të shtohen pastaj gradualisht me gjithë shërbimet e tjera”.
Ndërkohë është menduar një zgjidhje edhe për qytetarët, të cilët shkojnë në sportelet e institucioneve shtetërore vetëm për t’u informuar lidhur me procedurat dhe dokumentacionin që u duhet për të marrë shërbime publike. Në muajin shtator pritet të hapet një call center, që do tu japë mundësinë qytetarëve të informohen pa pasur nevojë të shkojnë në sportele.
“Në fazën e parë ADISA ka marrë në menaxhim Zyrën e Regjistrimit të Pasurive të Paluajtshme të Tiranës, ku tashmë ofrohen shërbimet publike me standardin e ri që kemi vendosur nëpërmjet këtij projekti dhe në muajin shtator do të hapim një call center për t’i informuar qytetarët për shërbimet publike. Aktualisht 30-60% e qytetarëve që paraqiten në sportelet e shtetit shkojnë vetëm për të pyetur dhe për të marrë informacion, çka është dramatike në kuptimin e kostove të qytetarit dhe të kostove të shtetit i cili harxhon kohë, mjedise, personel, vetëm për të informuar qytetarët në sportel”, informoi ministrja Harito.
Projekti i Shërbimeve Publike është një projekt i financuar nga Qeveria Shqiptare dhe Banka Botërore dhe si i tillë ai është nën njëmonitorim të dyfishtë.
Deklaratat e ministres Harito u bënë gjatë një aktiviteti të zhvilluar në mjediset e Innovation Hub, me rreth 40 të rinj nga Shqipëria dhe Kosova, pjesë e Balkans International Entrepreneurship Sumer School.
ma.me