• Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh
Friday, December 26, 2025
  • Login
Javanews
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi
No Result
View All Result
Javanews
Home Kryesoret

Rrugët e lëna rrugëve

by Lorenc Vangjeli
15/08/2017 14:37
Shperndaj ne FacebookShperndaj ne Twitter

Nga Lorenc Vangjeli

Ka qenë epik reagimi i një inxhinieri të vjetër, projektues rrugësh përballë një ish-kryeministri të dikurshëm shqiptar. “Në kohën tonë, ne nuk kishim as para dhe as kamionë, as eskavatorë dhe vinça, as gozhdë dhe as çekiçë, por planin e ndërtimit të rrugëve e realizonim 98 për qind. Nja tre për qind gënjenim dhe shkonim në 101 për qind. Ju sot i keni të gjitha. Paratë jua jep bota, kamionët e eskavatorët, vinçat e pincat dhe gjithçka tjetër jua sjell ai që ndërton rrugën. Dhe prapë mezi shkoni në gjysmë të punës. E vetmja punë që duhet të bëni është të kontrolloni të tjerët si punojnë, por ju as këtë nuk dini ta bëni!”.

Çfarë ka ndodhur në të vërtetë me rrugët që janë lënë rrugëve, siç thoshte në fillim të mandatit të tij të parë Edi Rama?

Kjo është një histori me shumë pamje, por dy janë kryesoret. Në dy mandatet e tij të njëpasnjëshëm, i fiksuar mbas ndërtimit të artiereve rrugore, Berisha hapi kantierë të pafundëm, në veri dhe në jug të vendit. Kryesori ndër to ishte Rruga e Kombit. Një sprovë që ka grishur shumëkënd, por që seriozisht u sfidua vetëm nga Doktori. Rruga e Kombit është investim i kryer me para të buxhetit dhe me borxhe të marra në emër të shtetit shqiptar. Ajo ka qenë shkaku kryesor i krijimit të një grope të zezë në gjithë ekuilibrat makroekonomikë të vendit. Deri tani e ka kaluar shifrën e një miliard eurove, por është ende e pambaruar dhe vende-vende jashtë standarteve teknike. Një aferë skandaloze, e denoncuar nga KLSH dhe një hetim i papërfunduar nga prokuroria e përgjithshme, nxirrte minimumi një çerek miliardi euro të shpërdoruara. Askush nuk u fajësua për atë histori, në të cilën politikanët zunë vendin e inxhinierëve, njëlloj si anekdota komuniste që tregonte Hoxhën, i cili thuhej se urdhëronte të shpohej për naftë aty ku binte kapelja e tij republikë.

Sa për kontrast, zgjatimi i të njëjtës rrugë, përtej kufirit me shqiptarë në Kosovë, ngjan se është një rrugë normale diku në Perëndim.

E njëjta histori dhe me rrugën Tiranë-Elbasan. Kushtoi fare pak në letër për kilometër, në krahasim me rrugën e Kombit, por kalo kohë, shto probleme teknike dhe shto euro, ajo edhe katër vjet pas inagurimit të parë, ende nuk ka përfunduar. Njëlloj si këto dy shembuj, pothuaj të gjitha rrugët e tjera të hapura në kohën e Berishës, vuajtën nga tenderime të gabuara e të korruptuara, nga mosmbulimi i plotë me financim, nga cilësia e keqe në projektim dhe akoma më e keqe në ndërtim që vinte si rrjedhojë dhe nga ritmet tmerrësisht të ulta të ndërtimit, për të gjitha këto shkaqe të marra së bashku.

Në mandatin e parë, e majta e bashkuar zgjodhi një skemë tjetër. Duke e çuar pendulin e strategjisë me rrugët në një drejtim tjetër. Fillimisht duke identifikuar dhe më pas edhe duke paguar me sforcim borxhet gjigante që shteti kishte grumbulluar ndaj privatëve. Për punën e kryer, por të papaguar. Duke tentuar të mbyllë gjithashtu dhe kantierët e lëna të hapur dhe pa hapur të rinj. Investimet që zakonisht bëheshin  nga ministria e transporteve u kanalizuan gjetkë dhe në vend të asfaltit, në rrugë pati kryesisht mbjellje pemësh, sinjalistikë dhe riparim dëmesh. Por në katër vjet, as rruga panoramike Lin – Pogradec nuk është mbaruar, as segmenti Tiranë – Elbasan nuk është tërësisht funksional dhe as një shtatë a tetë kilometra  ferri në verë në Bay Pass-in e Fierit nuk kanë sy për Qabe që të mbarojnë. Edhe palmat në autostradën Tiranë – Kashar janë tharrë, edhe Lungo Mare-s në Vlorë, ju deshën katër vjet për të thënë vit mbas viti se ende nuk ka përfunduar, se po ju nxin jetën me trafik njerëzve, njëlloj si dielli lëkurën plazhistëve; se varrosi gjithë plazhin ku kalon, por rriti vlerën e pallateve anash asaj. Për momentin, deri sa deti të bëjë të vetën me plazhin, pra të rregullojë sipas ciklit të tij atë që bëri keq njeriu, ai segment do të jetë triumf monumental i kursit të këmbimit mes miellit dhe krundes. Pavarësisht shkëlqimit të paqortueshëm të krrundes momentale.

Lajmi se në këtë katër vjeçar do të ndërtohet rruga e Arbrit është lajm i mirë. Presioni mbi të gjitha qeveritë shqiptare sidomos në këtë dekadën e fundit, ka sjellë mbivendosjen e vullnetit politik mbi logjikën ekonomike. Edhe në këtë rast kanë folur politikanët që bëjnë buxhete dhe jo inxhinierët që bëjnë llogari dhe ndërtojnë rrugë.

Sot nuk është problem të gjendet paratë. Sot me para mund të sigurohet çdo lloj teknologjie për ndërtimin e segmenteve të transportit. Dhe nëse rrugët mbeten ende rrugëve, atëherë faji është gjetkë. Jo tek rrugët. Dhe as tek historia epike e dembelizmit shëmbullor të administratës shqiptare, e cila të vetmen punë që ka për të bërë, është të kontrollojë si punon privati. /JavaNews

Next Post
Studimi / Femrat e kanë trurin më aktiv sesa meshkujt

Studimi / Femrat e kanë trurin më aktiv sesa meshkujt

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TË FUNDIT

VIDEO-Rikthehen reshjet e dëborës në Korçë, ja sa pritet të shkojnë temperaturat

VIDEO-Rikthehen reshjet e dëborës në Korçë, ja sa pritet të shkojnë temperaturat

December 26, 2025
Lëshohen nga Gjermania 100 mijë viza gjatë këtij viti, shqiptarët tek aplikuesit kryesorë për bashkimet familjare

Lëshohen nga Gjermania 100 mijë viza gjatë këtij viti, shqiptarët tek aplikuesit kryesorë për bashkimet familjare

December 26, 2025
Fluks aplikimesh për ID dhe pasaporta, punohet edhe gjatë ditëve të shtuna

Pasaporta shqiptare për “interes kombëtar”, procedurat për artistët e sportistët

December 26, 2025
VIDEO / Aksident i rëndë në Lushnje, motori përplaset me makinën

VIDEO / Aksident i rëndë në Lushnje, motori përplaset me makinën

December 26, 2025
Zbardhet marrëveshja: Avioni dhuratë i Erdoganit, siguracioni 1 miliard $ bie mbi Shqipërinë

Zbardhet marrëveshja: Avioni dhuratë i Erdoganit, siguracioni 1 miliard $ bie mbi Shqipërinë

December 26, 2025
“Ish-deputeti i PS mori 6 mln euro, ish ministri i PD mori 3 mln euro”/ Murrizi: Te Bankers, i kanë ngjyer duart të gjithë!

“Ish-deputeti i PS mori 6 mln euro, ish ministri i PD mori 3 mln euro”/ Murrizi: Te Bankers, i kanë ngjyer duart të gjithë!

December 26, 2025
“Mos dëgjoni idiotët”, Braçe ngre alarmin për refuzimin e vaksinave: Dy fëmijë në gjendje të rëndë në Pediatri

“Mos dëgjoni idiotët”, Braçe ngre alarmin për refuzimin e vaksinave: Dy fëmijë në gjendje të rëndë në Pediatri

December 26, 2025
Negociatat për luftën në Ukrainë-Zelensky: Së shpejti takim i nivelit të lartë me presidentin Trump

Negociatat për luftën në Ukrainë-Zelensky: Së shpejti takim i nivelit të lartë me presidentin Trump

December 26, 2025
VIDEO / Ushtari izraelit përplas palestinezin teksa po falej

VIDEO / Ushtari izraelit përplas palestinezin teksa po falej

December 26, 2025
Topi e godet në gjoks teksa luante futboll, ndërron jetë 42-vjeçari nga Vlora

Topi e godet në gjoks teksa luante futboll, ndërron jetë 42-vjeçari nga Vlora

December 26, 2025
  • Adresa: Rruga “Mihal Popi”, Pallatet 1 Maji, Shkalla 26, Apartamenti 5, Tiranë
  • Email: javanews.al@gmail.com
  • Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

No Result
View All Result
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com