Kina po përshpejton kalimin në karburante më të gjelbra në transportin ujor të brendshëm, me më shumë se 1000 anije të mundësuara nga energjia e re ose energjia e pastër që tani operojnë në të gjithë vendin, bëri të ditur Ministria e Transportit, citon “Xinhua”.
Deri në fund të vitit 2024, vendi kishte mbi 600 anije me gaz natyror të lëngshëm (LNG), të përdorura kryesisht për transportin e brendshëm të mallrave, dhe 485 anije elektrike me bateri, kryesisht duke shërbyer si tragete pasagjerësh, tha zëvendësministri i Transportit, Fu Xuyin në një konferencë për shtyp.
Sipas tij, një numër më i vogël anijesh të brendshme të mundësuara nga qelizat e karburantit me metanol ose hidrogjen janë gjithashtu në përdorim.
“Industria e anijeve elektrike në Kinë është zhvilluar me shpejtësi vitet e fundit, duke udhëhequr globalisht si në shkallë ashtu edhe në përparimin teknologjik. Krahas përmirësimit të anijeve, Kina po përshpejton përpjekjet për të zhvilluar portet e gjelbra dhe me karbon të ulët, duke përfshirë zgjerimin dhe rinovimin e terminaleve të porteve të brendshme me fokus në qëndrueshmëri”,- vuri në dukje Fu.
Ai theksoi se Kina po zhvillon gjithashtu terminale të brendshme me emetime pothuajse zero karboni, duke inkurajuar përdorimin e energjisë së erës dhe asaj diellore në porte, duke promovuar përdorimin e energjisë së re dhe energjisë së pastër në makineritë portuale dhe mjetet e transportit në vend, si dhe duke i dhënë përparësi hekurudhave dhe kamionëve me energji të re për trajtimin e ngarkesave me shumicë.