Importet e naftës shënuan rritje vjetore me 20% gjatë periudhës 7-mujore, duke arritur në 288 mijë tonë, sasia më e lartë në gjashtë vitet e fundit, sipas të dhënave nga Ministria e Financave.
Burimet nga tregu pohojnë se rritja e importeve i dedikohet dy arsyeve specifike këtë vit.
E para lidhet me pushimin e aktivitetit të ARMO-s, rafineritë e të cilit furnizuan vitin e kaluar rreth 20% të tregut vendas.
Arsyeja e dytë lidhet me investimet që janë duke u bërë në gazsjellësin TAP dhe në HEC-et e lumit Devoll.
Rafineria e Ballshit ka përpunuar vitin e kaluar rreth 600 mijë tonë naftë bruto, nga të cilat 150 mijë tonë u hodhën në tregun vendas dhe në atë kosovar. Burimet nga tregu pohojnë se kjo është arsyeja kryesore se pse importet e naftës kanë shënuar rritje, referojnë të njëjtat burime.
Nga ana tjetër, investimet e mëdha në infrastrukturë si projekti TAP, punimet e të cilit janë aktivizuar këtë vit ndikojnë në rritjen e kërkesës për naftë.
Kështu ka ndodhur edhe në vitet 2009-2010 kur u ndërtua Autostrada e Kombit, projekti më i madh i infrastrukturës pas viteve 1990, e cila veç të tjerash rriti ndjeshëm konsumin e karburanteve në këtë periudhë.
Të njëjtat burime pohojnë se konsumi i naftës në vend shkon te 700 mijë tonët në vit, por një pjesë e produktit vijon të kontrabandohet kryesisht nëpërmjet peshkarexhave.
Ndonëse fenomeni i kontrabandës është reduktuar ndjeshëm, ai vijon të dominojë një pjesë të konsumit në vend, pohojnë të njëjtat burime.Monitor//a.m.