• Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh
Friday, June 12, 2026
  • Login
Javanews
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi
No Result
View All Result
Javanews
Home Kryesoret

Pasi ta lexoni këtë, do hiqni dorë përgjithmonë nga “Fast Food”

by A R
27/09/2018 17:20
Shperndaj ne FacebookShperndaj ne Twitter

Të zënë gjatë gjithë ditës me angazhimet në punë, shumë nga ne zgjedhin të konsumojnë diçka të shpejtë.

Ushqimet në Fast Food janë një prej zgjidhjeve që ne bëjmë në përditshmëri.

Dëmet që shkaktojnë këto ushqime për shëndetin janë konfirmuar nga shumë studime, por një studim i ri ka bërë një zbulim që  nuk ishte konstatuar më parë.

Konsumi i ushqimeve gjysmë të gatshme rrit rrezikun për tu prekur nga depresioni.

Studimi i publikuar nga gazeta “Psikiatria molekulare”, është kryer nga një grup hulumtuesish nga Spanja, Britania dhe Australia.

Studiuesit kanë marrë në ekzaminim të paktën 41 studime të kryera më herët. Është zbuluar se ushqimet që përmbajnë shumë yndyra dhe sheqer çojnë në inflamacion të zorrëve dhe sistemit trupor në tërësi.

Përkundrazi, ushqimet e shëndetshme ulin ndjeshëm rrezikun nga depresioni.

/b.d

Next Post
Ajola Xoxa publikon foton, shtatzënë por në punë gjer në 3 të mëngjesit

Ajola Xoxa publikon foton, shtatzënë por në punë gjer në 3 të mëngjesit

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TË FUNDIT

Raporti suedez: Moska mund të testojë Nenin 5 të NATO-s me një sulm të armatosur

Raporti suedez: Moska mund të testojë Nenin 5 të NATO-s me një sulm të armatosur

June 12, 2026
“Do ta godasim Iranin sonte”, paralajmërimi i fortë i Trump

Donald Trump sulmon Iranin: Kushtet e publikuara nuk kanë lidhje me marrëveshjen e dakordësuar

June 12, 2026
Alarm në NATO, SHBA planifikon të reduktojë ndjeshëm praninë ushtarake në Evropë

Alarm në NATO, SHBA planifikon të reduktojë ndjeshëm praninë ushtarake në Evropë

June 12, 2026
Balla takon Nancy VanHorn, në fokus partneriteti strategjik mes Shqipërisë dhe SHBA-së

Balla takon Nancy VanHorn, në fokus partneriteti strategjik mes Shqipërisë dhe SHBA-së

June 12, 2026
Bllokohen Facebook dhe Instagram, probleme shfaq dhe Whatsapp!

Bllokohen Facebook dhe Instagram, probleme shfaq dhe Whatsapp!

June 12, 2026
Sulmi terrorist në konsullatën izraelite, Erdogan: Akt frikacak!

Erdogan sulmon Izraelin: Vrasësit sionistë vazhdojnë të derdhin gjak në Gaza dhe Liban

June 12, 2026
Bejko: Berishës i është dhënë vizë, por nuk i janë hequr akuzat

Bejko: Berishës i është dhënë vizë, por nuk i janë hequr akuzat

June 12, 2026
Parashikimi i motit për ditën e shtunë, çfarë ndodh me termometrin

Rikthehen temperaturat e larta në të gjithë vendin, termometri pritet të shënojë 35°C

June 12, 2026
Turoperatorët në Durrës: Protestat po frenojnë rezervimet turistike

Turoperatorët në Durrës: Protestat po frenojnë rezervimet turistike

June 12, 2026
Hoxha për Zvërnecin: Nuk ka ende një projekt të miratuar

Hoxha për Zvërnecin: Nuk ka ende një projekt të miratuar

June 12, 2026
  • Adresa: Rruga “Mihal Popi”, Pallatet 1 Maji, Shkalla 26, Apartamenti 5, Tiranë
  • Email: javanews.al@gmail.com
  • Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

No Result
View All Result
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In