Platforma sociale X ka ndaluar Komisionin Evropian të përdorë llogarinë e saj të reklamave, vetëm pak ditë pasi faqja e Elon Musk u gjobit me 120 milionë euro nga BE për sistemin e verifikimit me shenjën blu.
Siç shkruan BBC, Komisioni Evropian publikoi në rrjet një postim mbi gjobën, duke përdorur mjetet e reklamimit të X. Drejtuesi i lartë i platformës, Nikita Bier, akuzoi BE-në se po “përfitonte nga një dobësi” e sistemit të reklamimit për të promovuar postimin mbi gjobën të premten.
“Duket se ju besoni se rregullat nuk duhen zbatuar për llogarinë tuaj,” tha ai. “Llogaria juaj e reklamave është mbyllur.”
Komisioni reagoi duke thënë se “gjithmonë përdor platformat sociale me mirëbesim” dhe se priste që mjetet e ofruara nga vetë platformat të ishin në përputhje me rregullat.
Gjobë sipas Aktit të Shërbimeve Digjitale
Gjobën e së premtes, X e mori si të parën sipas Aktit të Shërbimeve Digjitale të BE-së.
Rregullatori i BE-së tha se sistemi i shenjës blu ishte “mashtrues” sepse kompania nuk po i verifikonte përdoruesit në mënyrë domethënëse.
“Ky mashtrim i ekspozon përdoruesit ndaj skemave mashtruese, përfshirë mashtrime me imitues, si dhe forma të tjera manipulimi nga aktorë keqdashës,” tha rregullatori. Po ashtu X se nuk po ofronte transparencë mbi reklamat dhe nuk po u jepte studiuesve akses në të dhënat publike.
Platformës së mediave sociale i janë dhënë 60 ditë për t’iu përgjigjur Komisionit mbi shqetësimet për shenjat blu, ose do të përballet me gjoba shtesë.
Pas gjobës, Elon Musk postoi në platformën e tij duke thënë se BE “duhet të shfuqizohet”, dhe shpërndau një reagim nga një përdorues tjetër të X që e krahasonte me fashizmin.
Sekretari amerikan i Shtetit Marco Rubio dhe Komisioni Federal i Komunikimeve (FCC) akuzuan rregullatorin e BE-së për sulm dhe censurë ndaj kompanive amerikane, duke shtuar: “ditët e censurimit të amerikanëve online kanë mbaruar.”
Mosmarrëveshja nisi me Bier-in, i cili akuzoi Komisionin se kishte aktivizuar një llogari të përdorur rrallë “për të përfituar nga një dobësi”. Ai pretendoi se ishte postuar një link që mashtronte përdoruesit, duke i bërë të besonin se ishte video “për të rritur artificialisht shpërndarjen”.
Ai tha se “dobësia”, e cila “nuk ishte abuzuar kurrë në këtë mënyrë”, tani është hequr.
Llogaritë e reklamave në X përdoren nga bizneset për të krijuar dhe analizuar fushata të paguara dhe për të postuar mesazhe të “promovuara”, të ndara nga profili i zakonshëm i përdoruesit.
Në përgjigje, një zëdhënës i Komisionit Evropian i tha BBC News se po “përdorte thjesht mjetet që vetë platformat i vënë në dispozicion për llogaritë tona zyrtare”.
“Ne presim që këto mjete të jenë plotësisht në përputhje me kushtet e vetë platformës, si dhe me kuadrin tonë ligjor,” tha ai.
Kjo nuk është hera e parë që X përplaset me rregullatorët globalë. Në vitin 2024, Gjykata e Lartë e Brazilit hoqi ndalimin ndaj X pasi kompania pranoi të paguante 28 milionë reais (5.1 milionë $) dhe bllokoi llogari të akuzuara për përhapje dezinformimi.
Një vit më parë, autoriteti australian i sigurisë në internet e gjobiti me 610,000 A$ (386,000 $) për mosbashkëpunim në një hetim mbi praktikat kundër abuzimit të fëmijëve.











