OSHEE vijon procesin e përditësimit të dhënave për 1.2 milionë kontratat që ka me konsumatorët, proces që ka nisur në shtator 2015.
Ky proces synon identifikimin e klientëve, ku do të kihet parasysh identiteti i plotë i tyre, adresa e saktë, mënyra si janë të lidhur në rrjet në kuptimin çfarë nivel tensioni, si dhe të dhënat për matësit.
Qëllimi i këtij projekti përditësimi, është plotësimi i dosjeve që mbartin mangësi informacioni të abonentëve të OSHEE. Për abonentin ka avantazh, pasi një dosje/kontratë e tij me të dhëna të sakta/të plota/të besueshme, e shndërron shërbimin ndaj tij më transparent dhe efecient.
Procesi i përditësimit të të dhënave është parashikuar të mbyllet brenda vitit 2016.
Në këtë kuadër, OSHEE po trajton edhe “kontratat provizore”, proces që pritet të mbyllet në fund muajit janar 2016! Kontratat provizore janë kontrata të cilat janë lidhur ne sistemin energjetik pa paguar detyrimin ligjor ndaj kompanisë për t’u lidhur ne rrjet.
Kompania thekson se kalimi i kontratave provizore në status definitive është pa pagesë dhe i bën apel kësaj kategorie të nxitojnë për t’iu drejtuar sporteleve të Kujdesit ndaj Klientit (KNK-ve) të plotësojnë formularin me të dhënat e sakta.
Por ndërkaq theksojmë se procesi për përditësimin e të dhënave dhe për këto kontrata provizore do te vazhdoje dhe mbas datës 31 janar 2016.
Në përfundim të procesit të përditësimit bazuar në analizat e te dhënave do ngelet ne vendim-marrjen e kompanisë për të vendosur nqs abonentët privat dhe familjar qe aplikojnë për kalimin e kontratave të tyre provizore ne definititve mbas kësaj date do te paguajnë detyrimin ndaj kompanisë.
Ndërkohë OSHE u bën apel abonentëve që të shmangin radhët e gjata ne oraret e paradites, sepse Knk janë hapur nga ora 8 e mëngjesit deri ne 8 te mbrëmjes, përfshi dhe të shtunën.
Të dielën janë hapur deri ne orën 18.00.
Gjithashtu per abonentët qe duan te kryejnë pagesat mund të përdorin kanalet alternative.