• Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh
Friday, August 14, 2026
  • Login
Javanews
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi
No Result
View All Result
Javanews
Home Kryesoret

Nëse keni ndërmend të lini duhanin, duhet të ndiqni këtë dietë

by Java News
26/10/2016 18:42
Shperndaj ne FacebookShperndaj ne Twitter

Jeni gati për të lënë duhanin? Përpiquni të konsumoni më shumë perime dhe më pak mish dhe zëvendësoni filxhanin e kafesë me një gotë qumësht. Një studim i Universitetit tregon se frutat, perimet dhe ushqimet e bulmetit bëjnë që cigarja mos t’ju shijojë më. Por mishi, kafja, dhe pijet alkoolike e bëjnë tymosjen një proces më të shijshëm, thotë psikologu  i Universitetit, Joseph McClernon.

“Të gjithë e dimë, se njerëzit janë të varur pas duhanit për shkak të nikotinës,” thotë McClernon. “Por ne po mësojmë akoma më shumë se ka të bëjë gjithashtu edhe me efektet shqisore si shija, aroma dhe zakonet rutinore të tymosjes. Efektet e shijes janë të rëndësishme”.

McClernon, gjithashtu një hulumtues në qendrën e Universitetit për nikotinën dhe tymosjen, ka dëgjuar shpesh duhanpirës të thonë se disa ushqime dhe pije të caktuara e bëjnë cigaren t’u shijojë më shumë.

Ai filloi të pyeste veten se cilat ishin saktësisht këto ushqime dhe nëse kishte ushqime që të bënin ta largoje duhanin. Për të studiuar këtë çështje, ai pyeti 209 duhanpirës për listën e ushqimeve që përkeqësonin apo i bënin që duhani t’i shijonte. Këta duhanpirës kishin të paktën 21 vjet që tymosnin një paketë në ditë. Rreth gjysma e tyre ishin femra, dhe pothuajse të gjithë ishin me shkollë të lartë.

Afro 70% e duhanpirësve thanë se disa ushqime bënin që cigaret që pinin t’i shijonin. Këto ushqime kishin tendencën të ishin pije me kafeinë, pije alkoolike dhe mish.

Çuditërisht, gati gjysma e duhanpirësve, 45%, thanë se disa ushqime i bënin që mos ta përjetonin mirë pirjen e duhanit. Këto ushqime ishin frutat e perimet, pijet pa kafeinë si uji dhe lëngu i frutave, qumështi apo dhe bulmetrat.

“U suprizuam që duhanpirësit folën për ushqimet që e bënin duhanin të dukej se kishte shije të keqe,” tha McClernon.

Ata që pinin cigare me mente kishin gjasa të thonin se cigaret e tyre kishin të njëjtën shije pavarësisht çfarë ushqimi apo pije konsumonin. Rreth 90% e pjesëmarrësve me ngjyrë në studim konsumonin cigare me mente. “Kjo do të thotë, që ata do ta kenë më të vështirë të heqin dorë nga cigarja”, thotë Scott McIntosh, profesore e mjekësisë në Universitetin e Nju Jorkut./noa/a.k

Next Post
Manovrimet për arritjen e shpejtë të belit të ngushtë

Manovrimet për arritjen e shpejtë të belit të ngushtë

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TË FUNDIT

“Serbia nuk do ta njohë Kosovën”- Vuçiç shpërthen: Më persekutuan për Ibrin, serbët s’e duan as Tiranën, as Brukselin! S’ka sanksione as ndaj Rusisë

“Serbia nuk do ta njohë Kosovën”- Vuçiç shpërthen: Më persekutuan për Ibrin, serbët s’e duan as Tiranën, as Brukselin! S’ka sanksione as ndaj Rusisë

August 14, 2026
Zbulim befasues në Belgjikë, gjenden të murosura në godinën e vjetër shufra ari me vlerë 9 milionë euro!

Zbulim befasues në Belgjikë, gjenden të murosura në godinën e vjetër shufra ari me vlerë 9 milionë euro!

August 14, 2026
Zelensky tha në Serbi se nuk e njeh Kosovën, reagon Tirana zyrtare: Vizita i shërben së pari interesave të Ukrainës

Basti i Zelenskyt në Beograd, Serbia s’mund të jetë model! Kosova, pika më e ndjeshme

August 14, 2026
Ish-ambasadori Çejku: Diaspora nuk duhet të përdoret si karburant për krizën politike në Kosovë! Ishte pamje e shëmtuar

Ish-ambasadori Çejku: Diaspora nuk duhet të përdoret si karburant për krizën politike në Kosovë! Ishte pamje e shëmtuar

August 14, 2026
Raporti/ Shqiptarëve iu miratuan vetëm 65.5% e aplikimeve për vizë në Britani, kurse serbëve 95%

Raporti/ Shqiptarëve iu miratuan vetëm 65.5% e aplikimeve për vizë në Britani, kurse serbëve 95%

August 14, 2026
Zjarret prekin sërish Spanjën, në rrezik manastiri me rëndësi historike

Zjarret prekin sërish Spanjën, në rrezik manastiri me rëndësi historike

August 14, 2026
FOTO / Kapen në portin e Durrësit 120 shishe verë dhe mallra të tjera të padeklaruara

FOTO / Kapen në portin e Durrësit 120 shishe verë dhe mallra të tjera të padeklaruara

August 14, 2026
Përplasja me 2 të vdekur dhe 6 të plagosur, “FBI” greke zbarkon në ishullin e Kretës

Në kërkim për vrasjen e para 20 viteve në Tiranë, prangoset në Athinë 48-vjeçari

August 14, 2026
Berisha pas votimit për anëtarët e rinj të Këshillit Kombëtar: Lista dinjitoze, përfaqësojnë elitën

Berisha flet për ‘shtator të zjarrtë’, zyrtari i PD: Politika kërkon moral…

August 14, 2026
“Në Big Brother do doja të shihja Zeqinenë”! Kryemadhi ‘analizon’ politikanët: Ilir Meta, strategu i shtëpisë…

“Në Big Brother do doja të shihja Zeqinenë”! Kryemadhi ‘analizon’ politikanët: Ilir Meta, strategu i shtëpisë…

August 14, 2026
  • Adresa: Rruga “Mihal Popi”, Pallatet 1 Maji, Shkalla 26, Apartamenti 5, Tiranë
  • Email: javanews.al@gmail.com
  • Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

No Result
View All Result
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com