• Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh
Thursday, August 13, 2026
  • Login
Javanews
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi
No Result
View All Result
Javanews
Home Kryesoret

Mishi i kuq shkakton kancerin, përfundimet e studimit të fundit

by A R
27/07/2017 10:15
Shperndaj ne FacebookShperndaj ne Twitter

Për herë të parë shkencëtarët mendojnë se e dinë se çfarë e shkakton kancerin. Trupi, me sa duket, e sheh mishin e kuq si një pushtues të huaj dhe e ndez një reagim toksik imunitar.

Hulumtuesit kanë qenë gjithmonë në mëdyshje rreth asaj se si gjitarët e tjerë mund të hanë shumë mish të kuq pa pasoja shëndetësore negative.

Tani ata kanë zbuluar se mishi i derrit, viçit dhe qengjit e përmban një sheqer që prodhohet natyrshëm nga mishngrënësit e tjerë, por jo njerëzit.

Kjo do të thotë se kur njerëzit hanë mish të kuq, trupi e shkakton një reagim imunitar ndaj sheqerit të jashtëm, duke prodhuar antitrupa të cilat ndezin inflamacion, dhe eventualisht kancerin.

Tek mishngrënësit e tjerë, sistemi imunitar nuk aktivizohet, sepse sheqeri – i quajtur Neu5Gc – është tashmë në trup. Shkencëtarët në Universitetin e Kalifornisë kanë dëshmuar se minjtë që ishin inxhinieruar gjenetikisht për të mos prodhuar Neu5Gc në mënyrë natyrale, zhvilluan tumore kur u ishte dhënë ky sheqer për ta konsumuar.

“Kjo është hera e parë që kemi treguar direkt se, duke e imituar gjendjen e saktë në njerëz, rriten kanceret spontane në minj,” tha dr. Ajit Varki, profesor i Mjekësisë dhe Medicinës Qelizore dhe Molekulare në Universitetin e Kalifornisë. Prova e fundit në njerëzit do të jetë shumë më e vështirë për t’u arritur.

Ky punim gjithashtu mund të ndihmojë që të shpjegohen lidhjet e mundshme të konsumit të mishit të kuq me sëmundje të tjera të shkaktuara nga inflamacioni kronik, si arteroskleroza dhe diabeti i tipit 2.

“Sigurisht, sasitë e moderuara të mishit të kuq mund të jenë një burim i të ushqyerit të mirë tek të rinjtë. Shpresojmë se puna jonë përfundimisht do të çojë në zgjidhje praktike për këtë dilemë,” shtoi ai.

Mishi i kuq është një burim i mirë i proteinave, vitaminave dhe mineraleve, por gjithnjë e më shumë hulumtime sugjerojnë se sasitë e tepërta janë të këqija për shëndetin afatgjatë.

Ekspertët e shëndetësisë rekomandojnë të mos hahet më shumë se 70g në ditë, ekuivalentja e tre fetave të proshutës, një kotlet qengji ose dy feta pjekje viçi në ditë.

Një studim i publikuar nga Universiteti i Harvardit në qershor sugjeroi se dieta me shumë mish të kuq e rrit rrezikun e kancerit të gjirit tek gratë për 22 për qind.

Në vitin 2005, një studim zbuloi se personat të cilët kishin ngrënë rregullisht 160g mish të kuq në ditë kishin rrezik 1/3 herë më të lartë të kancerit të zorrëve.

Personi mesatar në Britani të Madhe konsumon 70g mish në ditë (88g në mesin e meshkujve, 52g në mesin e femrave), por 33 për qind hanë më shumë se 100g në ditë.

Hulumtimet e mëparshme sugjeronin se një pigment në mishin e kuq mund ta dëmtojë ADN-në e qelizave në mukozën e sistemit të tretjes.

Hulumtimi i ri është publikuar në internet në Proceedings of the National Academy of Sciences. /Telegrafi/

Next Post
FOTOT/ Modele? Jo, police…

FOTOT/ Modele? Jo, police...

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TË FUNDIT

Ishte me pushime me familjen, ndahet papritur nga jeta ish-kreu i Gjykatës së Vlorës Skënder Haluci

Ishte me pushime me familjen, ndahet papritur nga jeta ish-kreu i Gjykatës së Vlorës Skënder Haluci

August 13, 2026
Sherri fizik degradon në tentativë vrasjeje, 6 të arrestuar në Divjakë

Sherri fizik degradon në tentativë vrasjeje, 6 të arrestuar në Divjakë

August 13, 2026
Trump hap “thesin” për Shtëpinë e Bardhë, mbi 900 milionë dollarë për rikonstruksione

Trump hap “thesin” për Shtëpinë e Bardhë, mbi 900 milionë dollarë për rikonstruksione

August 13, 2026
Zjarri në Mirditë, dhjetëra forca vijojnë betejën me flakët në Perlat dhe Trojez

Zjarri në Mirditë, dhjetëra forca vijojnë betejën me flakët në Perlat dhe Trojez

August 13, 2026
Groenlanda detyron kompaninë amerikane të lidhur me Trumpin të shtyjë shpimet për naftë

Groenlanda detyron kompaninë amerikane të lidhur me Trumpin të shtyjë shpimet për naftë

August 13, 2026
Vijon vatra e zjarrit në Parkun Kombëtar të Lurës, punohet me dy avionë

Vijon vatra e zjarrit në Parkun Kombëtar të Lurës, punohet me dy avionë

August 13, 2026
PDK paralajmëron Kurtin: Nuk duam pushtet, do jemi aktiv jashtë Kuvendit

PDK paralajmëron Kurtin: Nuk duam pushtet, do jemi aktiv jashtë Kuvendit

August 13, 2026
Lufta në Ukrainë përfundon në qershor? Zelensky pas ftesës për bisedime: SHBA-të po nxisin një zgjidhje

“Na shisni 10% të Patriotëve!” Zelensky: Vetëm kështu do shkatërrojmë raketat balistike ruse

August 13, 2026
Komplot për rrëzimin e avionit të Trump? CIA vuri në dyshim informacionin e Izraelit

Komplot për rrëzimin e avionit të Trump? CIA vuri në dyshim informacionin e Izraelit

August 13, 2026
Ekuadori sekuestron 469 kilogramë kokainë, paketimet mbanin imazhin e futbollistit Erling Haaland

Ekuadori sekuestron 469 kilogramë kokainë, paketimet mbanin imazhin e futbollistit Erling Haaland

August 13, 2026
  • Adresa: Rruga “Mihal Popi”, Pallatet 1 Maji, Shkalla 26, Apartamenti 5, Tiranë
  • Email: javanews.al@gmail.com
  • Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

No Result
View All Result
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com