• Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh
Tuesday, August 11, 2026
  • Login
Javanews
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi
No Result
View All Result
Javanews
Home Kryesoret

Lista e ushqimeve, që parandalojnë qelizat kancerogjene të gjirit

by A R
21/10/2018 18:19
Shperndaj ne FacebookShperndaj ne Twitter

Egjiptianet e lashte besonin se konsumi i kerpudhave sillte jete te gjate. Sot, studjuesit kane arritur te konfirmojne kete besim. Nje grup shkencetaresh te Universitetit te Australise Perendimore, ngriten nje kerkim ne mbi 2000 gra kineze, gjysma e te cilave vuante nga kanceri i gjirit.

Nga analizimi i te dhenave te mbledhura, grate qe konsumonin vetem 10gr kerpudha te freskta cdo dite, kishin 64% me pak rrezik te prekeshin nga kanceri i gjirit. Ne kete studim, konsumi i keprudhave te thata, kishte pergjysmim te efektit mbrojtes.

Fakti me impresionues ishte se, grate qe kombinonin konsumin e kerpudhave me caj jeshil, kishin nje mbrojtje akoma me te madhe duke rrezuar rrezikun me 89%.

Perse kerpudhat luftojne kancerin?
Kerpudhat mendohet te mbrojne kunder kancerit te gjirit dhe llojeve te tjere te varur nga hormone, duke penguar enzimen “aromatase” e cila prodhon estrogjen. Kerpudhat jane nje nga ushqimet e rralla qe e pengojne kete enzime, nje tjeter eshte shega. Dhe disa varietete fare lehte te gjindshme, si kerpudhat e bardha shampinjon apo portobelo, kane nje efekt anti – aromatase te forte.

Por, kerpudhat kane nje efekt mbrojtes pertej kancerit te lidhur me hormone. Kerpudhat permbajne lektina te specializuara, te cilat jane gjetur te parandalojne rritjen dhe shumimin e qelizave kanceroze.

Cilat kerpudha kane me shume efekt anti-kancer?
Kerpudhat e bardha, portobelo, shitake, porcini, kane te gjitha perberes bioaktiv qe lidhen me veprimtari anti kanceroze. Keto fitokimikate, pengojne formimin e eneve te gjakut qe ushqejne masat tumorale, pengojne rritjen dhe shumimin e qelizave kancoregjene te stomakut, gjirit, kolones dhe prostates.

Me sa duket, kerpudhat e bardha jane ato qe kane nje efekt me te fuqishem kunder kancerit te gjirit. Prandaj, konsumi i tyre i perditshem, mund te jete nje hap shume i rendesishem ne ecurine e shendetit tuaj.

Ushqime te tjera qe luftojne kancerin e gjirit
• Sheget, per te njejten veprimtari si kerpudhat.
• Lakra dhe lulelakra – vendet qe i konsumojne me shume kane me pak prekje nga kjo semundje
• Caji jeshil – efekti mbrojtes varet shume nga gene te caktuara
• Farat e linit: 25gr ne dite rezultuan ne efekte pozitive, por te tjera studime nevojiten per ta perforcuar.
• Buka e thekres: me sa duket bashkeveprimi midis fibrave, vitaminave, lignaneve dhe acidit fitik, e bejne buken e thekres unike ne mbrojtjen kunder kesaj semundje.
• Thjerrzat dhe fasulet, arrat, boronicat, spinaqi, vezet dhe salmoni, rezultojne aleate te cmuar te shendetit te gruas per sa i takon kancerit te gjirit.
Vitamina D: disa studime pro dhe retrospektive sygjerojne se nivelet e vitamines D ne gjak me pak se 20ng/ml, lidhen me 30-50% me shume rrezik nga kanceri i gjirit.

/b.d

Next Post
Arrestohen dy ish-deputetë, akuza: Ndoka i lidhur me kryebashkiakun e PD

Arrestohen dy ish-deputetë, akuza: Ndoka i lidhur me kryebashkiakun e PD

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TË FUNDIT

E ardhmja e Ernest Muçit në dyshim, merkatoja “VIP” e Trabzonspor i sjell probleme!

E ardhmja e Ernest Muçit në dyshim, merkatoja “VIP” e Trabzonspor i sjell probleme!

August 11, 2026
Aeroporti i Stambollit ia kalon britanikut “Heathrow” për numrin e pasagjerëve në muajin korrik, u përpunuan 8,2 mln udhëtarë!

Aeroporti i Stambollit ia kalon britanikut “Heathrow” për numrin e pasagjerëve në muajin korrik, u përpunuan 8,2 mln udhëtarë!

August 11, 2026
DETAJET/ Do hidhte në erë qendrën tregtare në Verona, arrestohet 22-vjeçari shqiptar, Italia parandalon sulmin terrorist! U rekrutua nga ISIS

DETAJET/ Do hidhte në erë qendrën tregtare në Verona, arrestohet 22-vjeçari shqiptar, Italia parandalon sulmin terrorist! U rekrutua nga ISIS

August 11, 2026
“Financial Times”: Sistemi i ri i hyrjes në BE po shkakton vështirësi për udhëtarët! Deri në dy orë pritje në aeroportet kryesore evropiane

“Financial Times”: Sistemi i ri i hyrjes në BE po shkakton vështirësi për udhëtarët! Deri në dy orë pritje në aeroportet kryesore evropiane

August 11, 2026
Kryeministri grek Mitsotakis përfshihet në aksident, rrëzohet nga biçikleta dhe përfundon në spital!

Kryeministri grek Mitsotakis përfshihet në aksident, rrëzohet nga biçikleta dhe përfundon në spital!

August 11, 2026
VIDEO/ Tragjedi rrugore në Egjipt, vdesin 18 fëmijë të moshës 10-14 vjeç pas përplasjes së kamionëve! Po shkonin në punë, pamjet e tmerrit

VIDEO/ Tragjedi rrugore në Egjipt, vdesin 18 fëmijë të moshës 10-14 vjeç pas përplasjes së kamionëve! Po shkonin në punë, pamjet e tmerrit

August 11, 2026
Kabina e Ujësjellësit tek “Uji i Ftohtë” në Vlorë shpërthen në flakë, frikë dhe për përhapjen e zjarrit në banesa!

Kabina e Ujësjellësit tek “Uji i Ftohtë” në Vlorë shpërthen në flakë, frikë dhe për përhapjen e zjarrit në banesa!

August 11, 2026
VIDEO/ Rëndohet bilanci nga tërmeti katastrofik në Kolumbi, mbi 180 të vdekur e 1300 të plagosur! Momenti kur gjenden të mbijetuar në rrënoja

VIDEO/ Rëndohet bilanci nga tërmeti katastrofik në Kolumbi, mbi 180 të vdekur e 1300 të plagosur! Momenti kur gjenden të mbijetuar në rrënoja

August 11, 2026
Edhe Cërriku kundërshton Reformën Territoriale, nis firmosja e peticionit kundër shkrirjes së Bashkisë!

Edhe Cërriku kundërshton Reformën Territoriale, nis firmosja e peticionit kundër shkrirjes së Bashkisë!

August 11, 2026
Majlinda Dhuka-shqiptarëve të diasporës: Ju jeni zëri ynë! Kemi nevojë për ju, ftoni një mik…

“Le t’i lëmë fantazmat të dalin në pension!”- Ministrja Dhuka i përgjigjet homologut serb: Historia nuk kthehet pas pse do Beogradi, lërini kështjellat e rërës

August 11, 2026
  • Adresa: Rruga “Mihal Popi”, Pallatet 1 Maji, Shkalla 26, Apartamenti 5, Tiranë
  • Email: javanews.al@gmail.com
  • Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

No Result
View All Result
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com