Cila është mënyra më e mirë për të përshkruar biznesin e një personi? Natyrisht, karta e tij/saj e biznesit (kartëvizita), që përshkruan kompaninë dhe përgjegjësinë e personit në fjalë.
Thonë se, një kartë-biznesi duhet të jetë e thjeshtë dhe atraktive – mirëpo, kjo rregull siç duket nuk ka vlerë dhe për disa nga njerëzit me të sukseshshëm të biznesit në botë.
Siç dhe do të shihni në vijim, ata kanë pasur kartëvizitat më dredharake që mund të imagjinoni, mu sikur që është dhe biznesi i tyre.
Ju sjellim 12 kartëvizita më të guximshme që i kanë bërë njerëzit e famshëm – apo dhe njerëzit e ekipit të tyre – që pushtuan tregun apo dhe rendin ekonomik, politik, e kulturor botëror. ngjyra.com
1) Kështu dikur dukej karta e biznesit e Bill Gates
2) Në një kartë-biznesi të Mark Zuckerbergut ndodhej një porosi e papritur
3) Mjaftonte të shihej dukshëm se bëhej fjalë për Google
4) Bashkëthemeluesi i Apple me kartë-biznesi metalike
5) Një kartëvizitë kreative e Walt Disneyt
6) Steve Jobs duket se pëlqente kartëvizitat e thjeshta
7) Vëllezërit Wright ndanin barazinë
8) Evan Williams me kartëvizitë gjallëruese
9) Karta e biznesit e Chuck Jones nga Warner Bros
10) Ish kartëvizita e presidentit amerikan, Barack Obama
11) Një kartë vetëpromovuese e Steve Martinit
12) Kartë-biznesi e inxhinierit të Mozilla Firefox, Lucas Rocha