• Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh
Thursday, June 11, 2026
  • Login
Javanews
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi
No Result
View All Result
Javanews
Home Kryesoret

Efektet pozitive të djathit për parandalimin e sëmundjeve të zemrës

by A R
22/12/2017 20:40
Shperndaj ne FacebookShperndaj ne Twitter
Djathi është një nga produktet e qumështit më të konsumuara, aq më tepër në raste festash.

Një studim i kryer nga kërkues nga Kina dhe Hollanda tregojnë që përpos efekteve të përditshme tashmë ka edhe efekte afatgjata. Kërkuesit observuan për 10 vite 200 mijë persona, kështu që përcaktuan se ata që konsumonin porcione të vogla djathi çdo ditë kishin më pak risk për t’u prekur nga sëmundjet koronare dhe infarkte se ata që nuk konsumonin, ose që nuk e kishin provuar kurrë. Cilësitë e djathit lidhen me nivelin e lartë proteinik. Janë proteina të plota sepse i kanë të gjitha aminoacidet që nevojiten. Përmban nivele të larta yndyrore që lidhen me nivelin e lartë të kolesterolit, aterosklerozës dhe simptoma të tjera të lidhura me cilësitë negative të tij. Megjithatë djathi ka edhe benefite potenciale të lidhura me kalciumin falë prezencës së CLA-së e cila bën të mundur parandalimin e infarkteve.

Studimi tregoi se personat që konsumonin sasi të madhe djathi kishin 14% më pak risk për të patur infarkt, ndërsa ata që nuk e konsumonin kishin 10%. Lidhja kryesore mes djathit dhe zemrës i detyrohet acidit linoleik të lidhur që njihet ndryshe si CLA që përveç se parandalon infarktet, por është edhe mjaft i vlefshëm edhe për kancerin e zorrës, shkruan bota.al. Djathi është avantazh edhe për ata persona që janë intolerantë nga laktoza dhe nuk mund të konsumojnë qumësht, por mund të hanë disa lloje djathërash. Benefiti më i madh i djathit është acidi yndyror i monosaturuar dhe ky duhet të jetë prezent gjithmonë në përbërësit ushqimorë, por sigurisht duke respektuar sasitë. Njerëzit duhet të konsumojnë djathra të fortë sepse janë ata që kanë më shumë proteina edhe pse janë ata që kanë më shumë yndyrë./a.m.

Next Post
“Ia vlen ta provosh”, Rama publikon shkrimin e revistës italiane për Shqipërinë

"Perla e Evropës", “The Travel Women”: 11 arsyet pse duhet vizituar Shqipëria

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TË FUNDIT

Investimi në Zvërnec/ Ministri i Mjedisit reagon për deklaratën e BE-së, ja çfarë kërkojnë

Investimi në Zvërnec/ Ministri i Mjedisit reagon për deklaratën e BE-së, ja çfarë kërkojnë

June 11, 2026
Heqja e non gratës së Berishës, Meta: U rrëzua një komplot mafioz me pasoja për Shqipërinë

Heqja e non gratës së Berishës, Meta: U rrëzua një komplot mafioz me pasoja për Shqipërinë

June 11, 2026
Balla ironizon protestën për Zvërnecin: Bufat kanë filluar ta ndjejnë veten si flamingo

Balla ironizon protestën për Zvërnecin: Bufat kanë filluar ta ndjejnë veten si flamingo

June 11, 2026
Deputetët e PD këndojnë në kor “Rama jep dorëheqjen”, Manja i ‘dirigjon’

Deputetët e PD këndojnë në kor “Rama jep dorëheqjen”, Manja i ‘dirigjon’

June 11, 2026
Një murgeshë kapet rob në Bulevard

Një murgeshë kapet rob në Bulevard

June 11, 2026
Horoskopi javor 9-15 shtator 2024, nga shenjat nga më pak fatlume tek ‘mbreti i javës’

Horoskopi ditor për neser, e premte 12 qershor 2026

June 11, 2026
Përballja Albini-Vjosa

Nga flamingot, te Rama-Berisha n’burg…

June 11, 2026
Ambasada amerikane nuk komenton “heqjen e non grata-s për Sali Berishën”: Pyesni DASH!

Ambasada amerikane nuk komenton “heqjen e non grata-s për Sali Berishën”: Pyesni DASH!

June 11, 2026
“Një mësim historik, e vërteta fitoi”, Tritan Shehu reagon për heqjen e “non gratës” për Berishën nga SHBA

“Një mësim historik, e vërteta fitoi”, Tritan Shehu reagon për heqjen e “non gratës” për Berishën nga SHBA

June 11, 2026
PD njoftoi heqjen e non gratës për Berishën, Balla: Vështirë të hiqet, po e shisni si fitore të protestës

PD njoftoi heqjen e non gratës për Berishën, Balla: Vështirë të hiqet, po e shisni si fitore të protestës

June 11, 2026
  • Adresa: Rruga “Mihal Popi”, Pallatet 1 Maji, Shkalla 26, Apartamenti 5, Tiranë
  • Email: javanews.al@gmail.com
  • Kontakt
  • Kreu
  • Rreth Nesh

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

No Result
View All Result
  • Politikë
  • Kronikë
  • Ekonomi
  • Bota
  • Sport
  • Kulturë
  • Opinion
  • Tendencë
  • Të tjera
    • Media në Tranzicion
    • Kosova
    • Editorial
    • Kuriozitete
    • Teknologji
    • Sociale
    • Horoskopi
    • Dossier
    • Shëndetesi

© 2025 JAVA NEWS - Të drejtat mbi përmbajtjen mbrohen sipas etikës profesionale dhe ligjeve të Republikës së Shqipërisë.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In