“Që nga rihyrja në treg në vitin 2008, marka Telekom ka shënuar rritje të vazhdueshme në vlerë, me një rritje impresionuese prej 309%,” u shpreh Drejtori i Brandit i Deutsche Telekom, Hans-Christian Schwingen, duke vënë theksin në suksesin afatgjatë të strategjisë së markës të ndjekur nga kompania.
Deutsche Telekom është gjithashtu marka më me vlerë gjermane në botë pas BMW, e ndjekur nga Mercedes-Benz, VW dhe Siemens. Ndërkohë, gjiganti Google është marka më me vlerë në mbarë botën, pasuar nga Apple dhe Amazon.
Çdo vit, Brand Finance përcakton markat më me vlerë në botë. Sipas kompanisë angleze të konsulencës, renditja në krye e Deutsche Telekom reflekton qëndrueshmërinë e strategjisë së kësaj marke. Gjithashtu, kjo kompani telekomunikacioni vazhdoi me sukses zhvillimin pozitiv të biznesit vitin e kaluar, ndërkohë që ka bërë investime afatgjata për cilësinë e rrjetit, novacionin dhe shërbimin e klientit, të gjithë këta elementë që kanë krijuar bazat për rritjen në vlerën e kësaj marke.
Sipas vlerësimeve në bazë të segmenteve gjeografike të tregut, T-Mobile US ka vazhduar rritjen e vrullshme nga viti i kaluar duke u shndërruar në operatorin e tretë më të madh dhe me rritjen më të shpejtë në Shtetet e Bashkuara, thekson Brand Finance. Ndërsa në Gjermani, Deutsche Telekom ka performuar mjaft mirë, siç shihet nga rritja e përmirësuar e të ardhurave në tregun celular, përtej pritshmërive të kompanisë.
Shpjegimi i metodologjisë
Raporti Brand Finance Global 500 përpilon një renditje të 500 kompanive më të vlerësuara në botë sipas vlerës së markës. Kjo vlerë matet me dollarë amerikanë dhe data e vlerësimit është 1 Janar, 2017. Vlerat e markave llogariten në bazë të pyetjes se cilat do të ishin tarifat e liçensimit që do të duhet të paguante një kompani nëse nuk e zotëronte këtë markë. Përveç vlerës së markës, për secilën nga 500 markat bëhet edhe një tjetër renditje e modeluar sipas shkallës së besimit dhe kjo vlerë përfaqëson një standard krahasues për fuqinë, rreziqet dhe potencialet e një marke, në krahasim me markat e rivalëve të saj.
Për më shumë informacion rreth studimit të Brand Finance Global 500 vizitoni http://www.brandfinance.com.