Booking.com po përballet me një padi nga më shumë se 10 mijë hotele europiane që thonë se platforma ka çrregulluar tregun në dëm të tyre gjatë 20 viteve, raporton The Guardian.
Shoqata e Hoteleve, Restoranteve dhe Kafeneve në Europë (Hotrec) e cila përfaqëson industrinë brenda BE dhe po ngre çështjen ligjore, së fundmi zgjati afatin deri më 29 gusht që pronarët e hoteleve t’i bashkoheshin padisë për shkak të kërkesës së lartë.
Padia pritet të jetë një nga më të mëdhatë në sektorin e shërbimit europian dhe po mbështetet nga 30 shoqata kombëtare hotelesh.
“Mbi 10 mijë hotele i janë bashkuar iniciativës europiane për të kërkuar dëmshpërblim për humbjet financiare të shkaktuara nga klauzolat e përdorimit të paligjshëm të ‘çmimit më të mirë’ nga Booking.com”, tha Hotrec në një deklaratë.
Sipas saj, klauzola e “çmimit më të mirë” në Booking.com u mor me detyrim nga hotelet përmes presionit të madh për të mos ofruar dhoma me çmime më të ulëta në platformat e tjera, përfshirë faqet e tyre.
Industria e hoteleve thotë se platforma me bazë në Holandë i përdori klauzolat për të ndaluar klientët që të kryenin rezervime duke përdorur shërbimet e saj për të gjetur hotelin, por më pas të prenotonin direkt, pa nevojën e Booking.com.
“Regjistrimi në padinë ligjore vazhdon të rritet dhe reagimi deri më tani tregon vullnetin e fortë të industrisë së shërbimit për të kundërshtuar praktikat e padrejta në tregun digjital”, tha Hotrec.
Padia, për të cilën ekspertët thonë se do të jetë një betejë e vështirë, kërkon dëmshpërblim për periudhën 2004-2024 kur Booking.com përdori klauzolën për t’iu përshtatur Aktit të BE për Tregjet Digjitale.
Booking.com e quajti Hotrec dhe deklaratat e shoqërive të tjera hoteliere si “të pasakta dhe keqinformuese” duke shtuar se nuk kishte marrë “një njoftim zyrtar për padi ligjore.”
Sipas saj, vendimi i Gjykatës Europiane të Drejtësisë nuk vendos se klauzolat e “çmimit më të mirë” ishin kundër konkurrencës “, por “thjesht shprehu se klauzola të tilla përfshihen në ligjin e BE për konkurrencën dhe ndikimet e tyre duhet të hetohen rast pas rasti.”
Kompania iu referua një deklarate për “përkushtimin e saj ndaj konkurrencës së drejtë” ku tha e “klauzolat e mëparshme të barazisë shërbyen për ta përkrahur çmimin konkurrues dhe jo ta kufizonin.”
Pavarësisht situatës, Booking.com duket të jetë i pashmangshëm për hotelet për shkak të pranisë dhe shikueshmërisë online që strukturat e vogla dhe të pavarura e kanë të vështirë ta arrijnë.
Korporata vlen 170 miliardë dollarë, tri herë më shumë sesa Volkswagen.











