Këshilli Bashkiak i Tiranës vendosi dje të indeksojë çmimin e biletës të autobusëve urbanë, pas disa javë negociatash që Bashkia e Tiranës udhëhoqi me shoqatat e transportit urban, të cilat këto ditë kishin kërcënuar me falimentim, e duke rrezikuar të linin qytetarët pa transport publik në 1 janar 2016.
Vendimi për të indeksuar çmimin e biletës, i cili nuk ishte indeksuar që nga viti 2007, edhe pse sipas ligjit duhej të ishte bërë çdo vit në bazë të inflacionit, është vlerësuar si një zgjidhje e drejtë nga këshilltarët bashkiakë, nisur edhe nga fakti se qytetarët s’mund të liheshin pa transport publik për shkak të falimentit të kompanive private. Ndërkaq, kompanitë e autobusëve janë shprehur vazhdimisht se janë në vështirësi të mëdha financiare, ndërkohë që kanë kërcënuar me mbylljen e autobusëve në 1 janar.
Vendimi për indeksimin e çmimit do të hyjë në fuqi vetëm në muajin shkurt, ndërkohë , indeksimi nuk do të prekë abonetë e studentëve, pra ato do të kushtojnë po njësoj.
Sipas burimeve nga Shoqata e Transportit, kompanitë janë ende të pakënaqura, pasi nuk kërkuan indeksim me inflacionin ndër vite, por rritje reale dhe të menjëhershme të çmimit në 70 lek. Por, rritja e çmimit u refuzua kategorikisht nga Bashkia e Tiranës dhe nuk u mor fare parasysh nga Këshilli Bashkiak, ndërsa sot pritet edhe një reagim nga Shoqata e Transportit të Tiranës.
Ndërkaq, Bashkia e Tiranës i ka vendosur 3 kushte të forta kompanive private të autobusëve:
1. Shtrirje të rrjetit të autobusëve në të gjithë Tiranën, me 24 njësi administrative, e cila sot është shumë herë më e madhe se ç’ka qenë para 4 muajsh.
2. Modernizim të shërbimit si nga cilësia e autobusëve, shpeshtësia me të cilën vijnë në secilin prej stacioneve dhe cilësia e shërbimit brenda tyre, pastërtia, ajri i kondicionuar etj,.
3. Dhe vendosjen e sistemit të biletimit elektronik në transportin urban, në mënyrë që të jetë një shërbim i lehtësuar për të gjithë qytetarët.