Kompanitë Amazon dhe Google përqafojnë “modelin Spotify” për muzikë streaming.
Përveç shërbimit të abonimit, ata në fakt kanë vendosur të lejojnë përdorimin e lirë të këngëve, me kusht që njerëzit të jenë të gatshëm të dëgjojnë gjithashtu edhe reklamat.
Kjo teknologji shërben për të zgjeruar bazën e përdoruesve, por mbi të gjitha për të rritur popullaritetin dhe apelin e ”folësve” të mençur të dy kompanive, Echo Amazon dhe Google Home.
Amazon, pas hamendësimeve të ditëve të fundit, njoftoi nisjen e një versionit të lirë, të sponsorizuar nga reklamimi i Amazon Music.
Një njoftim i ngjashëm erdhi edhe nga kompania Google: YouTube Music do të jetë në dispozicion falas (por gjithmonë me reklama) në ”folësit” e Google Home dhe ”folësit” e tjerë që integrojnë Asistentin G. G.
Ky aplikacion aktualisht është aktiv në 16 vende.
/a.rada