Mbiprodhimi i vajit të ullirit që shqetësoi fermerët duket se ka gjetur një zgjidhje me rritjen e eksportimin jashtë vendit, teksa konsumatori vendas ka preferuar prodhimin shqiptar, duke ulur ndjeshëm kërkesën e tregut tonë për markat e huaja.
Në 8 muajt e parë të vitit, sipas të dhënave, zyrtare nga Drejtoria e Përgjithshme e Doganave importet e vajit të ullirit ranë ndjeshëm si në sasi dhe në vlerë.
“U ngritën 7 grupe pune në terren, u mundësua aktivizimi i panel testit që kishte vite që nuk kryhej. Njëkohësisht u bënë 300 analiza në prani të fermerëve, u bë i mundur që të hiqnim stokun e vajit ndër vite. Dhe të vajit që ishte në prodhim e sipër”, tha Agim Rrapaj, kryetar i këshillit të agrobiznesit.
Eksportet në 6 muaj të e parë shënuan një rritje të ndjeshme ku u tregtuan jashtë kufijve një sasi prej 4,100 tonë, nga mesatarisht 80 tonë të eksportuara vite më parë. Shifra të cila sipas ekspertëve janë edhe më të larta nëse përfshihet dhe transporti ilegal apo kërkesat e emigrantëve.
Por përtej shifrave pozitive sipas Rrapajt, fermerët ende hasin një sërë problematikash, të cilat me krijimin e një brandi shqiptar do të merrnin zgjidhje.
Prodhimi i ullirit arriti në 152.6 mijë ton në 2022. Ndërsa çmimi mesatar për litër i vajti të ullirit varion nga 400 -600 lekë.
/f.s