Showroom-i i parë i dedikuar tërësisht veshjeve të bëra sipas parimeve të etikës dhe qëndrueshmërisë ka hapur dyert e edicionit të dytë të tij, në Milano, nga data 20 deri më 26 shtator, në të njëjtën kohë me javën e modës.
Pas suksesit të edicionit të parë, shkurtin e kaluar, Showroom-i Etik dhe i Qëndrueshëm, një projekt i Organizatës Botërore të Qëndrueshmërisë dhe pjesë e programit të modës së qëndrueshme, kthehet në Milano në një vend të ri dhe domethënës, me një numër më të madh markash nga të gjitha. nëpër botë dhe një ngjarje e veçantë.
“Moda takohet me jetën e egër” është tema e këtij edicioni të ri. Natyra e egër dhe e pandotur është filli i përbashkët i krijimeve të stilistëve që përzihen mirë me atmosferën e sofistikuar dhe origjinale të Temakinho Milano, një restorant sushi japonez-brazilian. Ndërtesa elegante e Art Nouveau, në via Boccaccio, 4 në Milano dhe ngjyrat dhe tingujt e saj befasues të Brazilit, do të presë ekspozitën e WSO, nga 20 deri më 26 shtator.
Për vite me radhë historia e Temakinhos ka qenë e lidhur me atë të WSO. Është në fakt zinxhiri i parë i restoranteve që hyn në programin e Restoranteve të Qëndrueshme dhe mori certifikatën Friend of the Sea®, një projekt WSO dhe standard ndërkombëtar referimi për produktet e qëndrueshme të peshkimit dhe akuakulturës. Duke ia atribuar logon e saj Temakinhos, Friend of the Sea® njeh angazhimin e tij kundër mbishfrytëzimit të burimeve të planetit, për një ofertë kulinare të bazuar në mbrojtjen e habitateve detare.
NËNTË MARKA NGA PESË VENDE DHE TRE KONTINETE
Ngjarja shkurtin e kaluar tërhoqi vëmendjen e gazetarëve, influencuesve, blerësve dhe studentëve nga e gjithë bota dhe u tregua nga revistat kryesore kushtuar industrisë së modës: Vogue, Elle, Cosmopolitan, Marie Claire, Dazed, L’ Officiel.
Ka shumë risi të planifikuara për këtë edicion të dytë të Showroom: do të ketë edhe më shumë stilistë, gjithsej nëntë. Veshjet dhe aksesorët e ekspozuar, nga India, Brazili, Italia, Zvicra dhe Kolumbia, janë prodhuar të gjitha me materiale dhe procese të qëndrueshme, të zgjedhura dhe të verifikuara.
Ndër markat italiane: stilistja e re Camilla Vaccari, e cila i hap rrugën koleksionit të saj Camilla Viola Vaccari, tashmë e vënë re nga revistat e sektorit, përfshirë Vogue Italia; dhe The Barn, një projekt që buron nga dëshira, e cila tashmë është bërë domosdoshmëri, “për të ndryshuar filozofinë me të cilën duam të vishemi”. Nga Brazili do të mbërrijnë krijimet me firmën Natural Cotton Color, koleksioni special i stilistit Raquel Grassi për markën dhe Carolina Bortolini.
Një markë nga India, Kazo, dhe dy nga Zvicra, Chiquet Corporate Fashion dhe Zoë Klose. Paola Perdomo, kolumbiane, është projektuese e linjave Paola Perdomo Coture dhe Juana’s Princesses. E para u konceptua, sipas fjalëve të vetë krijueses, “për femra të ndërgjegjshme dhe ekstroverte”, e dyta, një linjë për vajza “me një stil princëror, që jep veshjet e ëndrrave”.
Gjatë gjithë javës do të mund të vlerësohen disa nga veshjet e veshura nga modelet e Akademisë & Agjencisë së Modeleve WSO (WSO MAA), ndërsa një lajm i mrekullueshëm këtë vit, të shtunën e datës 24 në orën 17 do të mund të merrni pjesë në një ngjarje e veçantë, një shfaqje mode. Çdo markë do të zgjedhë disa nga propozimet e saj për modelet e WSO MAA, dhe agjenci të tjera të lidhura, të cilët do të parakalojnë në hapësirat e vëna në dispozicion nga Temakinho, të ngritura posaçërisht.
Misioni i Akademisë dhe Agjencisë së Modeleve WSO është të ofrojë një platformë ku modelet mund të trajtohen në mënyrë të barabartë si njerëz, duke respektuar të drejtat e tyre. Agjencia ofron gjithashtu mbështetje paraprake falas, anonime dhe rreptësisht konfidenciale për modelet që kanë nevojë për këshilla ligjore dhe sugjerime ushqimore.
Thjesht shkruani mesazhin tuaj në he**@ws*******.org
NJË INDUSTRIAPËRGJEGJËSE PËR 8% TË EMISIONEVE
Industria e modës funksionon prej vitesh me një ndikim të lartë në mjedis dhe me pak përgjegjësi sociale. Për më tepër, shumë agjenci modelimi nuk respektojnë parimet minimale të trajtimit etik dhe human të punëtorëve. Showroom-i i WSO Ethical and Sustainable synon të adresojë këto probleme dhe t’u sigurojë blerësve një referencë të besueshme për veshjet me origjinë të qëndrueshme, të verifikuara dhe të veshura nga modele që respektohen në të drejtat e tyre, mbështeten dhe mbrohen në punën e tyre. Për më tepër, të ardhurat nga biznesi i Showroom do të shkojnë në masë të madhe për projektet dhe fushatat e ruajtjes së WSO.
Sipas vlerësimeve të Programit Mjedisor të Kombeve të Bashkuara (UNEP), industria globale e modës, e cila vlen rreth 3 trilion dollarë, është përgjegjëse për rreth 8% të emetimeve të gazrave serrë në botë. Produktet e tekstilit konsumojnë rreth 215,000 miliardë litra ujë në vit, me kimikate që çlirohen si gjatë prodhimit ashtu edhe gjatë konsumit.
Veshjet përbëjnë një të pestën e 300 milionë tonëve plastikë të prodhuar çdo vit globalisht. Poliesteri, një formë plastike që rrjedh nga nafta, ka kaluar pambukun si shtylla kurrizore e prodhimit të tekstilit. Si rezultat, veshjet e bëra nga poliesteri dhe fibra të tjera sintetike janë burimi kryesor i ndotjes mikroplastike, e cila është veçanërisht e dëmshme për jetën detare.
/a.r