Këtë vit, me Festën e Mesvjeshtës të Kinës që bie pranë Ditës Kombëtare, pushimet tetëditore që filluan të mërkurën, pritet të aktivizojnë ekonomitë vendore nëpërmjet një rritjeje të turizmit kulturor.
Sipas Ministrisë së Transportit, në mbarë Kinën pritet të bëhen rreth 2.36 miliardë udhëtime individuale gjatë kësaj periudhe, duke nxjerrë në pah potencialin e madh turistik të vendit.
Ndezja e pasionit me kulturën tradicionale
“Mund të bashkëveproni me aktorët në çdo kohë, kudo, sikur të keni hyrë drejtpërdrejt në botën e arteve marciale të kohërave të lashta”, tha Zhang Jie nga provinca Gansu e Kinës Veriperëndimore, e cila vizitoi Qytetin e Arteve Marciale të Malit Wansui në Kaifeng të provincës Henan, një park tematik në stilin e “Disney”-t që ofron një përvojë gjithëpërfshirëse të kulturës së arteve marciale të dinastisë Song (960-1279).
Sipas menaxheres së publicitetit të parkut, Wang Xueying, më shumë se 100 punonjës të veshur si shpatarë, shitës dhe rrëfimtarë do të bashkëveprojnë me vizitorët gjatë festës, duke dhënë gati 2 000 shfaqje në ditë për t’i bërë ata të ndihen si protagonistë në një përrallë artesh marciale.
“Ne kemi krijuar një sistem ndërveprues gjuetie thesari, që e bën kulturën tradicionale të perceptueshme, të interpretueshme dhe të ndashme,” shtoi ajo.
Kryetari i Akademisë së Planifikimit Kulturor dhe Turistik të Henan-it, Zhang Xiangyu, vuri në dukje se veprimtari të tilla që integrojnë kulturën me përvojat praktike, janë bërë një pikë kulmore e tregut të turizmit. “Turistët kanë kaluar nga vizitat pasive në eksplorim aktiv,” u shpreh ai. “Kultura tradicionale është rigjallëruar nëpërmjet shprehjeve inovative dhe është bërë një nxitës kryesor për tërheqjen e vizitorëve gjatë festës.”
Krijueshmëria çliron gjallërinë e konsumit
Javën e kaluar, në Kinë nisi Muaji Kombëtar i Konsumit Kulturor dhe Turistik, me dhënien e mbi 480 milionë juanëve (rreth 67.4 milionë dollarë amerikanë) subvencione në mbarë vendin dhe paraqitjen e produkteve inovative kulturore e turistike për të tërhequr vizitorët.
Rezervimet e fundit në platformën turistike “Tuniu” tregojnë se numri i përdoruesve të saj që udhëtuan të mërkurën, ditën e parë të festës, u rrit me gati 10 për qind krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar.
Në kryeqendrën e provincës Henan, Zhengzhou, një ekspozitë nga marka e lodrave në modë “Pop Mart” tërhoqi shumë vizitorë të rinj të etur për të bërë fotografi pranë murit të lashtë të qytetit, i cili daton rreth 3 600 vjet më parë.
Ekspozita ndodhet në një rrugë kryesore të sapohapur, e cila mirëpriti vizitorët të hënën dhe përmban 40 për qind të markave të reja në qytet, duke tërhequr mbi 100 000 vizitorë në ditën e saj të parë.
“‘Ekonomia e dyqanit të parë’ dhe ‘ekonomia e debutimit’ kanë krijuar pika të reja rritjeje në sektorin e turizmit”, vuri në dukje Zhang Xiangyu. “Qoftë nëpërmjet përvojave kulturore që tejkalojnë kohën dhe hapësirën, apo edhe vendeve të konsumit në modë, ato jo vetëm që i ofrojnë publikut përvoja të larmishme, por gjithashtu shfaqin gjallërinë dhe qëndrueshmërinë e ekonomisë së pushimeve të Kinës.”











