Detaje të reja kanë dalë në dritë lidhur me përplasjen fatale të nëndetëses Titan të kompanisë OceanGate, e cila u fundos në qershor të vitit 2023 gjatë një zhytjeje drejt rrënojave të Titanikut. Një raport zyrtar tregon se ngjarja tragjike ndodhi si pasojë e mangësive serioze në projektimin inxhinierik dhe mungesës së testimeve të nevojshme për sigurinë e mjetit nënujor.
Si pasojë e përplasjes, humbën jetën të gjithë pesë personat në bord, përfshirë edhe shefin ekzekutiv të OceanGate, Stockton Rush.
Sipas Bordit Kombëtar Amerikan për Sigurinë e Transportit (NTSB), procesi inxhinierik i përdorur për ndërtimin e Titanit ishte “i papërshtatshëm” dhe shkaktoi probleme të rënda që bënë që mjeti të mos përmbushte kërkesat për rezistencë dhe qëndrueshmëri strukturore.
Raporti thekson gjithashtu se OceanGate nuk e kishte testuar në mënyrë të duhur nëndetësen, ndaj nuk kishte informacion të saktë mbi fuqinë e saj reale. Për më tepër, Titan kishte pësuar dëmtime që duhet ta kishin nxjerrë jashtë përdorimit përpara nisjes së zhytjes fatale.
Ngjarja ndodhi në Oqeanin Atlantik Verior, rreth 600 kilometra larg brigjeve të St. John’s, në provincën Newfoundland dhe Labrador të Kanadasë, ndërsa nëndetësja po tentonte të zbriste në vendin ku ndodhen rrënojat e Titanikut.
Në muajin gusht, Rojat Bregdetare të SHBA-së publikuan një tjetër raport kritik për incidentin, duke e cilësuar përplasjen si “të evitueshme” dhe duke kritikuar rëndë praktikat e sigurisë të OceanGate, të cilat u përshkruan si “thellësisht të dështuara”.
Në udhëtimin e saj të fundit, Titan drejtohej nga vetë shefi ekzekutiv i kompanisë, Stockton Rush.
Pasagjerët që humbën jetën përfshijnë eksploruesin e njohur të thellësive detare Paul-Henri Nargeolet, biznesmenin pakistanez Shahzada Dawood dhe djalin e tij 19-vjeçar Suleman Daëood, si dhe miliarderin britanik Hamish Harding. Secili prej tyre kishte paguar nga 250 mijë dollarë për të marrë pjesë në këtë ekspeditë.











