Dëshira për ndryshim, mundësi më të mira pune, dëshira për të testuar veten në kontekste të reja dhe sfiduese, mund të ketë shumë arsye që na bëjnë të japim dorëheqjen dhe të ndjekim karrierën tonë diku tjetër, dhe mënyra se si i themi lamtumirë shefit dhe kolegëve tregon shumë për ne dhe rrugën që kemi ndërtuar në kompani. Janë disa praktika të mira që është mirë t’i keni gjithmonë parasysh kur vjen dita e fundit e lamtumirës. Të thuash lamtumirë nuk është kurrë një moment i thjeshtë, veçanërisht nëse je nostalgjik nga natyra dhe nëse në zyrë janë konsoliduar lidhjet që shkojnë përtej marrëdhënies profesionale. Megjithatë nuk duhet të harrojmë kurrë se mjedisi i punës kërkon sjellje adekuate.
InfoJobs, platforma lider në Itali për kërkimet online të punës, ka hartuar një sërë këshillash së bashku me ekspertët e saj të burimeve njerëzore për t’iu përgjigjur dyshimeve kryesore të “dorëheqësit”.
E-mail përshëndetës po apo jo?
Lënia e një kujtimi të mirë për veten nuk është gjithmonë e lehtë. Këshilla e parë e InfoJobs është t’i kushtoni kohë, me mesazhe të personalizuara, njerëzve të rëndësishëm që kanë shoqëruar udhëtimin që do të përfundojë, të lini diçka me shkrim që do të mbetet, pa harruar një e-mail të dërguar për të gjithë kolegët. Në këtë rast, nëse mendoni kështu, mund të ndani kontaktet tuaja personale, përfshirë ato sociale, për të kultivuar marrëdhënie edhe në të ardhmen.
Çfarë duhet të shkruani në e-mailin e përshëndetjes për kolegët
Një masë tjetër paraprake që duhet marrë kur përshëndetni kolegët, është të mos dorëzoheni para romantizmit, veçanërisht në e-mailet në grup, rekomandohet një ton i lehtë, por institucional dhe asnjëherë shumë konfidencial, në një ekuilibër të saktë midis formalitetit, ndjeshmërisë dhe simpatisë. Mesazhi për kolegun ngjitur tavolinës me të cilin keni ndarë gëzime, suksese, por edhe probleme mund të jetë më intim.
Çfarë toni të përdorni në përshëndetjet e emaileve për kolegët?
Një këshillë e tretë është të kemi gjithmonë një leksik të respektueshëm dhe gjithëpërfshirës, pavarësisht nga mosha e bashkëbiseduesit, pa iu dorëzuar formaliteteve dhe artificialiteteve të kota. Vetëm ji vetvetja. Një tjetër shenjë e profesionalizmit është diskrecioni. Nëse i dërgojmë një email të gjithë kompanisë, është më mirë të shmangim rrëfimin e episodeve ose detajeve personale. Mos harroni të mbroni gjithmonë privatësinë tuaj dhe mbi të gjitha, atë të kolegëve tuaj të mbetur, të cilët nuk duhet të bëhen objekt thashethemesh.
Gabimi që nuk duhet bërë në dërgimin e emaileve të kolegëve
E fundit por jo më pak e rëndësishme është të shmangni polemikat. Një gabim shumë i shpeshtë është të largohesh duke përplasur derën, por është gabim jo vetëm sepse bota e punës nuk është aq e madhe dhe fjalët përhapen shpejt, sidomos nëse ke ndërmend të qëndrosh në të njëjtin qytet dhe në të njëjtin sektor. Por edhe sepse çdo përvojë pune, me përjashtime të rralla, është në vetvete pasuruese dhe është e drejtë të vlerësohen njohuritë e marra dhe aftësitë e mësuara. Nëse ka një problem për të cilin vërtet dëshironi të flisni, bëjeni me ata që janë të përfshirë drejtpërdrejt ose me ekipin e burimeve njerëzore, por gjithmonë në mënyrë konstruktive. Do të jetë e dobishme për kompaninë dhe do të jetë e dobishme për ju, të cilët do të mbani një kujtim të bukur me vete në bagazhin tuaj.