Nga Eduard Zaloshnja
Meqë kam kryer dhjetra studime shkencore mbi vdekjet/plagosjet rrugore në SHBA, qysh kur jam kthyer në atdhe, i ndjek me vemëndje (dhe i analizoj) vdekjet/plagosjet rrugore në Shqipëri. Këtë vjeshtë më ka shqetësuar tej mase një fenomen që nuk shpjegohet dot statistikisht: pothuaj të gjitha viktimat e aksidenteve rrugore kanë qenë kalimtarë. Numri i kalimtarëve të vrarë gjatë vjeshtës në rrugët e Shqipërisë ka qenë sa trefishi i qytetarëve të vrarë nga krimi!
Në fakt, historikisht kalimtarët kanë qene viktimat kryesore të aksidenteve rrugore në Shqipëri. Deri më 2013, rreth 40% e viktimave të tyre ishin kalimtarë. Në vitet e fundit, kjo shifër zbriti rreth nivelit 30%, ndoshta si rezultat i rritjes së sigurisë së sistemit të rrugëve/autostradave, semaforëve, dhe sinjalizimeve horizontale e vertikale në gjithë rrjetin rrugor.
Sidoqoftë kjo vjeshtë përbën shqetësim: Janë kushtet e motit, shpejtësia e shoferëve, pakujedisa e kalimtarëve faktorët që po e rritin numrin e të vdekurve mes tyre? Drejtoria e Policisë Rrugore duhet ta analizojë me seriozitet këtë problem, ndërsa Ministria e Brendshme ndoshta duhet të kryejë një fushatë sensibilizuese si për shoferët edhe vetë kalimtarët.
Mendoj që VETË KALIMTARËT, janë të pakujdesshëm për mos të thënë PROVOKATIVË ndaj shoferëve, të cilët, dashje apo pa dashje, nga acarimi nervor që kanë në trafik(sidomos në Tiranë), edhe mund të bëjnë ndonjë gabim,,por kurrsesi FAJ.
Fajin e ka Bashkia që nuk disiplinon qytetarët kur nderpresin rrugën, të cilëve nuk u janë vënë semaforë për këmbësorët, siç i ka tërë bota.
Mendoj qëLali Eri, nxitohet në këtë çështje.