Reklamat nëpërmjet medias sociale arrijnë të depërtojnë tek klientët më shumë se çdo medium tjetër. Favori më i madh që të jep media socile është edhe fakti që ato kushtojnë shumë më pak. Vetëm se duhet të dini t’i përdorni. Ne sot ju sjellin tre mundësi të mira për të menaxhuar veten, projektet dhe punën tuaj.
- Bëni prova falas përpara!
Përfshihuni në disa reklama falas nga Twitter dhe Facebook me rrjetin aktual të të njohurve. Ndiq se cilat reklama japin efekt dhe cilat jo. Kështu je gati kur të bësh reklama me pagesë.
- Targeto reklamat sipas interesit!
LinkedIn ju lejon të reklamoni sipas rajoneve, industrive, dhe pozicionit të punës. Twitter ju lejon te reklamoni sipas kritereve demografike, ndërsa Facebook ka shumë segmente tregu sipas çdo nevoje sipërmarrëse.
- Mbajeni mesazhin të freskët!
Mos përdorni çdo herë të njëjtin mesazh, dhe të njëjtën përmbajtje. Jepni informacion utilitar, i cili është i pëlqyeshëm dhe ka shanse të shpërndahet tek të tjerë jashtë rrjetit tuaj. Mund të përdorni të njëjtin mesazh, vetëm nëse po i apeloni segmenteve të ndryshme.