Një ditë pas bërjes publike të lajmit mbi anulimin e grantit të Fondit të Investimeve për Ballkanin Perëndimor për portin e Durrësit, vjen një reagim nga ambasadorja e BE-së në Tiranë, Christiane Hohmann.
Nga Shkodra diplomatja e BE-së tha për mediat se këto masa ndodhin sa herë ka ndryshime të kushteve të investimeve.
“Sa herë ka ndryshim të kushte të investimeve, ndryshim të granteve të investimeve, kjo anulohet. Kjo nuk do të thotë se nuk jemi në komunikim me qeverinë për të kuptuar se ku mund të jenë investimet për t’u bërë.”, tha ambasadorja.
Kujtojmë se vlera e këtij granti ishte 28 milionë euro. Projekti parashikonte rehabilitimin e kalatave 1 dhe 2 në Terminalin Perëndimor të Portit të Durrësit, ku përpunohen thuajse të gjitha mallrat që vijnë nga jashtë. Ndërhyrja ishte e domosdoshme pasi njëra prej tyre është ndërtuar në vitet 1945-1951 dhe tjetra më 1972.
Ndërkohë që ndërhyrjet e vetme janë bërë më 1994. Projekti i financuar edhe nga BE-ja, parashikonte zgjerimin e sipërfaqes së kalatave, si dhe rritjen e thellësisë së projektuar, në mënyrë që të ankorohen edhe anije më të mëdha.
Ndërkohë, marrëveshja e nënshkruar ndërmjet Qeverisë shqiptare dhe investitorit nga Dubai, Mohamed Alaabar, e shndërron portin aktual në port jahtesh dhe e kthen Durrësin, siç është shprehur kryeministri Rama, në “Dubain e Mesdheut”, ndërsa aktiviteti tregtar do të zhvendoset në Porto Romano. Aktualisht, në këtë zonë operon një kompani private dhe aty përpunohen ngarkesa me naftë.
Anulimi i grantit
Granti i Fondit të Investimeve për Ballkanin Perëndimor për Portin e Durrësit është anuluar të enjten e 24 nëntorit 2022. Kështu ka konfirmuar për Albanian Post zyra për media e Bashkimit Evropian në Tiranë, pasi lajmi u dha fillimisht nga “Radio Evropa e Lirë”.
Shkak për këtë vendim është bërë modifikimi i projektit. “Si rezultat i modifikimit të projektit dhe ndryshimit të përdorimit të portit aktual, BE-ja ka anuluar grantin e mbetur të WBIF (Fondi i Investimeve për Ballkanin Perëndimor) për investimin për projektin e mëparshëm të portit”.
Zyrtarët e unionit shprehen se, janë “duke u konsultuar me përfaqësuesit e Qeverisë edhe për prioritetet e investimeve”. Vlera e këtij granti ishte 28 milionë euro.
Projekti parashikonte rehabilitimin e kalatave 1 dhe 2 në Terminalin Perëndimor të Portit të Durrësit, ku përpunohen thuajse të gjitha mallrat që vijnë nga jashtë.
Ndërhyrja ishte e domosdoshme pasi njëra prej tyre është ndërtuar në vitet 1945-1951 dhe tjetra më 1972 dhe ndërhyrjet e vetme janë bërë më 1994.
Projekti i financuar edhe nga BE-ja, parashikonte zgjerimin e sipërfaqes së kalatave, si dhe rritjen e thellësisë së projektuar, në mënyrë që të ankorohen edhe anije më të mëdha.
Ndërkohë, marrëveshja e nënshkruar ndërmjet Qeverisë shqiptare dhe investitorit nga Dubai, Mohamed Alaabar, e shndërron portin aktual në port jahtesh.
Nuk është hera e parë që Bashkimi Evropian shpreh rezerva për projektin e qeverisë shqiptare për të transferuar portin e Durrësit në Porto Romano. Ndërkohë, dje në Kuvendin e Shqipërisë u mor vendimi për hapjen e tenderit për ndërtimin e portit të ri tregtar./m.j