Papa Françesku përcolli disa mesazhe me nënkuptime të çuditshme gjatë fjalimit të tij tradicional për Krishtlindje.
Françesku përdori urimin e tij vjetor të Krishtlindjeve drejtuar Kurisë Romake për t’i vënë përsëri në dukje kardinalëve, peshkopëve dhe priftërinjve që punojnë në Selinë e Shenjtë, se ata janë veçanërisht të prekshëm nga e keqja.
Françesku u tha të pranishmëve se duke jetuar në zemër të Kishës Katolike, ‘ne mund të biem lehtësisht pre e tundimit e të menduarit se jemi të sigurt, më mirë se të tjerët, e se nuk kemi më nevojë për konvertim’.
Por fjalimi ishte relativisht i butë në krahasim me ekzaminimet e mëparshme të stilit jezuit.
Një vit më pas, Françesku ofroi një kundërhelm për mëkatet duke renditur ‘katalogun e virtyteve’ që ai shpresonte se do të ndiqnin në vend të tyre, duke përfshirë ndershmërinë, përulësinë dhe maturinë.
Papa Françesku dukej se donte gjithashtu të kishte një synim më të gjerë në fjalimin e këtij viti ndaj kryekonservatorëve dhe tradicionalistëve, të cilët janë bërë kritikët e tij më të mëdhenj.
“Herezia e vërtetë nuk konsiston vetëm në predikimin e një ungjilli tjetër, siç na ka thënë Shën Pali, por edhe në ndalimin e përkthimit të mesazhit të tij në gjuhët dhe mënyrat e sotme të të menduarit”, tha Françesku.
Katolikët tradicionalë kanë denoncuar theksimin e Papa Françeskut mbi mëshirën dhe hapjen ndaj hapësirave të reja doktrinore për çështje të tilla si shenjtërimi i katolikëve e divorcuar apo rimartesat civile.
Disa madje kanë shkuar aq larg sa ta akuzojnë atë për herezi për disa nga gjestet dhe predikimet e tij, duke përfshirë lejimin e statujave ‘pagane’ në Vatikan.
Françesku ia kushtoi pjesën më të madhe të fjalimit të tij këtë vit nevojës për të qenë vigjilent ndaj punës së djallit, duke zgjedhur një temë që ai diskutoi kohët e fundit gjatë mësimeve të tij javore të katekizmit me publikun e gjerë.
Ai u tha burokratëve të Vatikanit se nuk mjafton thjesht të dënohet e keqja apo çrrënjosja e saj, pasi ajo shpesh kthehet e maskuar në forma ?të ndryshme, më e fortë se më parë.
Françesku e përdori termin ‘ne’ në mënyrë të përsëritur, duke sugjeruar se ai e përfshin veten në mesin e atyre, të cilët duhet të jenë të ndërgjegjshëm për djallin në mesin e tyre, në Vatikan.
“Më parë dukej e ashpër dhe e dhunshme, tani shfaqet si elegante dhe e rafinuar”, paralajmëroi ai.
“Ne duhet ta kuptojmë këtë dhe ta demaskojmë edhe një herë. Kështu janë këta demonë elegantë: ata hyjnë pa problem, duke na gjetur të papërgatitur dhe të pavetëdijshëm për ta’./m.j