Një “Mollë” vlen 247 miliardë dollarë
Apple (molla) ka arritur të mundë Google dhe të konfirmohet si marka që vlen më shumë në botë. Ky është përfundimi i klasifikimit të “Top 100 markave botërore që vlejnë më shumë” (Wpp). Google ka zbritur kështu në vend të dytë të klasifikimit që e rendit në 20-en më të mirë të të gjitha markave amerikane.
Në vendin e tretë pozicionohet Microsoft, e më pas IBM, Visa, At&T e Verizon. Kanë humbur vende në klasifikim marka si: Coca Cola e McDonald’s. Ka arritur të rezistojë, edhe pse gjendet në fund të renditjes, Marlboro.
Në vitin kur Tim Cook shpalli shitjen e dispozitivit që vlente miliarda iOS, shpjegon Wpp, marka Apple arriti vlerën 247 miliardë dollarë, shifër kjo 67% më e lartë në krahasim me vitin e kaluar, kur në mungesë të hedhjes së produkteve të reja, Apple i besoi gjigantit Mountain View.
Në total, 100 markat më të mira arrijnë vlerën prej 3,269 miliardë dollarë ose 14% më shumë në krahasim me vitin e kaluar dhe 126% më shumë në krahasim me klasifikimin e parë të realizuar dhjetë vjet më parë.
Teknologjia vazhdon të kryesojë klasifikimin. Markat që i përkasin industrisë së teknologjisë (pjesë e Top 100) zënë një të tretën e vlerës në total.
Këto marka kryesojnë edhe listën e kompanive që kanë shënuar rritjen më të lartë vit pas viti. Në këtë klasifikim vendin e parë e zë Facebook, i cili ndiqet nga Apple, Intel, Chipotle, China Life, Audi, Tencent, Cpic, Verizon, Baidu.
– See more at: http://gazetafjala.com/nje-molle-vlen-247-miliarde-dollare/#sthash.j1oRQGA7.dpuf