Krahas Unazës së Madhe që përfundoi vitin shkuar, Tirana do të ketë edhe një ByPass, projekti i të cilit ka nisur të marrë formë.
Autoriteti Rrugor Shqiptar ka shpallur tenderin për ndërtimin e ByPassit jugor të Tiranës, një vepër strategjike që pritet të lehtësojë ndjeshëm trafikun në hyrje-dalje të qytetit.
Me një gjatësi prej me shumë se 21 kilometrash, ByPassi do të lidhë zonën e Kasharit me Mulletin, duke kaluar përgjatë luginës së Erzenit dhe duke shmangur keshtu qendrën e Tiranës dhe duke ofruar një alternativë për qarkullimin e mjeteve.
“Pikërisht këtu, në dalje të Kasharit, do të nisë gjurma e ByPassit të ri të Tiranës. Një rrugë 21 kilometra e gjatë, që do të përshkojë zonat jugperëndimore të qytetit dhe do të lidhet me Mulletin. Me ndërtimin e këtij segmenti, pritet të shmanget një nga nyjet më të mbingarkuara të trafikut në vend dhe të krijohet një korridor i ri për lëvizjen drejt jugut”, thotë gazetarja e Tv Klan, Valbona Halilaj.
Sipas Autoritetit Rrugor, projekti është konceptuar në mënyrë që të minimizojë ndikimin në komunitetet lokale dhe zonat e mbrojtura.
Projekti synon përfundimin brenda 24 muajve nga nënshkrimi i kontratës. Ai do të shërbejë jo vetëm si një rrugëdalje nga trafiku i rënduar i qytetit, por edhe si një korridor që synon të afrojë më shumë Shqipërinë me standardet europiane të infrastrukturës.

