Ndotja e ajrit në Kosovë po trajtohet si një shqetësim serioz. Kohë më parë, përfaqësues të Organizatës Botërore të Shëndetësisë kishin alarmuar se nga niveli i ndotjes së ajrit në Kosovë, shkaktohen mbi 800 vdekje të parakohshme në vit.
Njëri prej faktorëve të ndotjes së ajrit, vlerësohet të jetë përdorimi i shtuar i makinave me lëndë djegëse dhe veturave në përgjithësi. Në Kosovë llogaritet se ka mbi 286 mijë automjete, prej të cilave disa janë prodhime të vjetra. Përderisa përdorimi i pajisjeve ekologjike për transport është gati minimal.
Konsorciumi Kosovar i Shoqërisë Civile për Zhvillim të Qëndrueshëm, në bazë të një hulumtimi ka nxjerrë si konkluzion se mosha mesatare e veturave të regjistruara në Kosovë, është 18 vjet, apo 10 vjet më shumë se mesatarja e veturave që qarkullojnë në Evropë.
Visar Azemi nga ky konsorsium, ka thënë se ndonëse Qeveria e Kosovës kishte marrë vendim që në vitin 2011 veturat që importohen të mos jenë më të vjetra se 13 vjet, më pas ky vendim është shfuqizuar, kështu që tani veturat mund të importohen pa kurrfarë baze, sa u përket standardeve mjedisore dhe atyre të sigurisë.
“Ne kemi ngritur shqetësim të madh sa i përket ndikimit të këtyre veturave për ambient, lirimit të gazrave dhe sigurisë në publik”.
“Shqetësim tjetër ka qenë kontrollimi teknik e që nuk u janë nënshtruar procedurave dhe limiteve sa i përket lirimit të gazrave, nga qendrat e kontrollit teknik. Gjithashtu shifër alarmante ka qenë se gjatë vitit 2014, kanë qenë 16 mijë e 300 aksidente ku nga to kanë humbur jetën 100 persona”, ka thënë Azemi.