Autoritetet kineze kanë shpallur një paketë të re masash për të rritur konsumin e shërbimeve, si pjesë e përpjekjeve më të gjera për të nxitur kërkesën e brendshme dhe për të çliruar potencialin e konsumit.
Tregu i konsumit ka vazhduar të zgjerohet dhe struktura e tij është optimizuar vijimisht, theksoi zv.ministri i Tregtisë Sheng Qiuping në një konferencë shtypi të mbajtur të mërkurën .
Sheng përmendi se konsumi i shërbimeve është një forcë kryesore nxitëse në rritjen e tregut të konsumit . Për shembull, koncertet dhe festivalet e muzikës kanë fituar popullaritet të gjerë, ndërsa veprimtaritë sportive në nivel bazë, si Liga e Basketbollit e Fshatit (Village BA) dhe kampionati i futbollit i provincës Jiangsu “Superliga Su”, janë bërë virale tashmë.
Ministria e Tregtisë do të përzgjedhë rreth 50 qytete me popullsi të madhe, efekte të forta katalizatore e potencial të lartë rritjeje si zona pilot për formatet e reja, modelet e skenarët e konsumit, tha Kong Dejun, drejtori i Departamentit të Tregtisë në Shërbime dhe i Shërbimeve Tregtare në këtë ministri. Qëllimi është të rritet oferta e shërbimeve me cilësi të lartë dhe të inovohen skenarë të ndryshëm konsumi.
Kina do të vazhdojë t’i bëjë më të përshtatshme shërbimet për turistët e huaj dhe të pasurojë produktet e personalizuara turistike për ta, u shpreh Miao Muyang, drejtor i Departamentit të Zhvillimit Industrial në Ministrinë e Kulturës dhe të Turizmit. Përveç kësaj, Miao theksoi zbatimin e politikave të kthimit të taksave për turistët e huaj, duke nxitur ngritjen e më shumë dyqaneve të kthimit të taksave në zonat me përqendrim të lartë të vizitorëve ndërkombëtarë, për të përmirësuar përvojën e blerjeve.











