Loja kineze “Miti i Zi: Wukong” ka tërhequr vëmendje të madhe në botën e lojërave. Në ceremoninë e “The Game Awards (TGA) 2024” të mbajtur të premten në Los Angeles, kjo lojë kineze fitoi çmimin për “Lojën më të Mirë të Aksionit” dhe mori gjithashtu çmimin “Zëri i Lojtarëve”, i cili votohet nga fansat.
E frymëzuar nga romani klasik kinez “Udhëtimi në Perëndim”, loja ka tërhequr vëmendjen globale me përshkrimet mahnitëse të vendeve të lashta arkitekturore kineze që nga debutimi i tij.
E konsideruar si loja e parë kineze “3A” – një kategori që përfshin lojëra me buxhet të madh dhe cilësi të lartë – “Miti i Zi: Wukong” u publikua më 20 gusht dhe pati një sukses të jashtëzakonshëm. Ajo realizoi shitje paraprake prej 53 milionë dollarësh dhe shiti 4.5 milionë kopje në mbarë botën brenda 24 orëve.
Pas zhvillimit gjashtëvjeçar nga kompania kineze Game Science, loja përfaqëson një moment të rëndësishëm për industrinë kineze të lojërave. Pamjet vizuale të jashtëzakonshme dhe mekanikat luftarake, të frymëzuara nga legjenda e Mbretit Majmun, ofrojnë një aventurë epike për lojtarët.
Suksesi i lojës nuk tregon vetëm cilësinë e saj të lartë, por ka nxitur gjithashtu një interes të gjerë global për kulturën tradicionale kineze.