Lart, mbi një urë hekurudhore në dalje të rrethit Arktik, punonjësit finalndezë të ndërtimit po punojnë fort për projektin që do të lehtësojë lidhjet nga bregdeti atlantik i NATO-s në Norvegji, me kufirin e ri që Aleanca ndan me Rusinë.
Ky segment i shkurtër është e vetmja lidhje hekurudhore mes Suedisë dhe Finlandës. Teksa Aleanca riformëson strategjinë në përgjigje të agresionit rus, qasja në këto territore të reja dhe infrastrukturën e tyre i lejon aleatët të vëzhgojnë dhe përmbajnë Moskën, dhe gjithashtu u jep shansin e paprecedentë të trajtojnë të gjithë Evropën veriperëndimore si një bllok të vetëm, siç pohojnë për Reuters diplomatë dhe ekspertë të sigurisë.
Finlanda mbështetet fort te transporti detar për shumicën e furnizimeve, me të dhënat që sugjerojnë se gati 96% e tregtisë së jashtme bëhet përmes Baltikut. Nëse do të kishte një konflikt me Rusinë në Detin Baltik, ku Rusia ka kapacitete të rëndësishme ushtarake në San Pjetërsurg dhe Kaliningrad, itinerari detar i përdorur nga NATO do ishte vulnerabël. Lidhja hekurudhore lindje-perëndim, përgjatë veriut do të hapte një alternativë që mund të rezultonte thelbësore.
Kapiteni Fredrik Linden, komandant i flotës së parë të nëndetësve, u shpreh: “Deti Baltik është një zonë shumë e ndërlikuar. Është një zonë me shumë qarkullim, por e kufizuar në aspektin e hapësirës. Megjithatë, ka një sërë zonash ku mund të pengosh lëvizjen e kundërshtarit, kështu do të thosha se me 5 nëndetëse mund t’i përmbash lehtësisht lëvizjet e rivalit”.
/f.stafa











