Sali Berisha dhe Partia Demokratike tregojnë arrogancë dhe siguri pas njoftimit të rekrutimit në fushatën e tyre elektorale të Chris LaCivita-s, një ish-marins që ka qenë pjesë e stafit të fushatës elektorale të presidentit Donald Trump. Por, më shumë sesa për rolin e tij të fundit në politikën e Partisë Republikane, Chris LaCivita është i njohur në shtypin amerikan për metodat e tij pa skrupuj, të bazuara në shpifje, që ai i ka përdorur në strategjitë e tij elektorale. Nga ky këndvështrim, LaCivita është aleati perfekt për Sali Berishën, i cili, megjithatë, nuk ka nevojë për këshillat e askujt për organizimin e shpifjeve sistematike ndaj kundërshtarëve politikë, një teknikë në të cilën është i pakonkurrueshëm, edhe pse deri më tani është treguar një teknikë e dështuar.
Kryevepra e shpifjeve e Chris LaCivita-s, për të cilën ai vazhdon të jetë i famshëm, daton në vitin 2004, kur demokrati John Kerry sfidoi republikanin George W. Bush në zgjedhjet presidenciale në Shtetet e Bashkuara. LaCivita organizoi Swift Boat Veterans for Truth, një organizatë politike e krijuar ekskluzivisht për të kundërshtuar fushatën e Kerry-t. Duke qenë një grup formalisht i pavarur, ai kishte lejen ligjore për të mbledhur fonde dhe për të shpenzuar pa kufizime, me kusht që të mos koordinonte aktivitetet e tij me një fushatë presidenciale. Me fjalë të tjera, teknikisht nuk ishte i lidhur me sfiduesin republikan të Kerry-t, presidentin në detyrë George Ë. Bush, edhe pse në fakt punonte për të.
Organizata e LaCivita-s mblodhi dhjetëra miliona dollarë, të cilat më pas i shpenzoi për një seri reklamash televizive, me të cilat shpifte kundër Kerry-t, duke tentuar të rrëzonte strategjinë e tij, sipas së cilës fakti që ai ishte një veteran lufte e bënte të besueshëm. Shpifja e krijuar dhe e përhapur nëpërmjet reklamave sugjeronte se Kerry kishte gënjyer për të kaluarën e tij ushtarake. Grupi financoi një libër (Unfit for Command) dhe disa reklama televizive, në të cilat disa veteranë vinin në dyshim heroizmin e Kerry-t në Vietnam.
“Ato akuza sot konsiderohen gjerësisht të rreme,” shkruan media amerikane. “Dokumentet ushtarake të bëra publike nga fushata e Kerry-t konfirmonin pretendimet e tij për pjesëmarrjen në luftime. Për më tepër, ndërsa shumica e veteranëve të sëift boats që dolën kundër tij nuk kishin shërbyer drejtpërdrejt me të, ata që kishin qenë në të vërtetë pranë tij e mbështetën publikisht versionin e tij të ngjarjeve.”
Në një intervistë të vitit 2018 për Fresh Air, Kerry deklaroi se kritikët e tij “thjesht i kishin sajuar gjërat nga hiçi”. Sipas CNN, gjatë fushatës elektorale të Donald Trump, LaCivita përdori të njëjtën teknikë kundër guvernatorit të Minnesotës, Tim Walz, duke vënë në dyshim të kaluarën e tij ushtarake.
Pra, Chris LaCivita është i njohur më shumë për shpifjet e tij elektorale sesa për strategjitë e tij te mencura. Kontributi që ai do të japë në fushatën e Sali Berishës pritet të ndjekë të njëjtën linjë agresive dhe shpifëse, të cilën Berisha e përdor prej vitesh. Problemi që lind ka të bëjë me koston: kush do ta paguajë Chris LaCivita-n, i cili për pjesëmarrjen e tij në fushatën elektorale të Donald Trump ka fituar gati 20 milionë dollarë? Cila do të jetë fatura që ai do t’i dërgojë Partisë Demokratike? Për këtë çështje, Berisha dhe PD ende nuk kanë ofruar transparencë, ndërsa për të kuptuar ndikimin që këshillat e LaCivita-s do të kenë në strategjitë elektorale të Berishës, mjafton të presim vetëm disa javë.
/Shqiptarja.com