Rasti i fundit ku 2 të rinj humbën jetën pas një aksidenti tragjik me motor, risolli në vëmendje domosdoshmërinë e përdorimit të kaskave mbrojtëse.
Në Shqipëri mbi 20 % e aksidenteve më pasoja të rënda vijnë pikërisht, si pasojë e mos përdorimit të tyre.
‘Kaskat mbrojtëse nuk parandalojnë aksidentin por në rast se drejtuesit e motoçikletave do të kishin mbajtur ato, në 90 % të rasteve jeta e tyre do të ishte shpëtuar’, thotë Ervin Dervishi, specialist i sigurisë rrugore.
Por a i përdorin drejtuesit e motocikletave kaskat mbrojtëse edhe pse ndaj tyre vendosen gjoba?
‘Ka një trend në rritje. Në bazë të statistikave në vitin 2013 vetëm 17 % i mbanin kaskat mbrojtëse ndërsa në 2015 ka shkuar në 37 % ‘, thotë Dervishi.
Megjithëse nuk sanksionohet qartë në kod rrugor, policia apelon që kaska mbrojtëse të mbajnë edhe përdoruesit e biçikletave.
‘Edhe biçikleta është një mjet rrugor, megjithëse nuk është e përcaktuar qartë dhe nuk është e detyrueshme, ato duhet t’i mbajnë si për shembull çiklistët profesionistë’, vijon Dervishi./a.m.